Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

28-01-2010 kl. 16:28

Hej Jacob.

Du kan sagtens have en barnevogn i en Peugeot 106, spørgsmålet er bare; Hvor vil du gøre af barnet :-)

Nå, spøg til side, du skal jo også have plads til; Lift,bleer,pusletaske,legetøj,flasker,sutter og barnets mor og SÅ begynder pladsen altså at knibe.

Hvis din bil er 3-dørs, så bliver du altså RIGTIG træt af at kravle rundt i bilen for at tilpasse barn og udstyr.

Det er vel ikke HELT umuligt at beholde bilen, men jeg er sikker på at du bliver RIGTIG træt af den på kort tid, når "guldklumpen" kommer til verden.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

29-01-2010 kl. 01:05

det kan sagtens lade sig gøre min storesøster kan klare sig med to små børn i en 5 dørs Golf 3 (ved godt det er en større bil men alligevel

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

29-01-2010 kl. 13:54

Er der splitbagsæde i sådan en 106?
For du får nok svært ved at have barnevognen uden at tage lidt bagsædeplads i brug.

Men ellers er denne Brio vogn nok bedste bud.
Den kan da ihvertfald være i en Fox, og det er vel næsten samme størrelse bagagerum.
http://www.volkswagen.dk/microsites/barnevogn/

Profil slettet

Profil slettet

08-02-2010 kl. 23:51

Hejsa. Jeg ved at man ikke må have børn på forsædet i biler med airbags der, medmindre de kan slås fra. Og i min lille 106'er har jeg endnu ikke fundet ud af, hvor man slår den fra. Og det kan jeg da godt "tude" over, hvis jeg bliver standset af politiet. Jeg kører selv med 3 børn i denne bil og det er IKKE optimalt. Og da slet ikke når den mindste sidder bagudvendt i stolen. Jeg er i tvivl over om jeg kan risikere et klip i kørekortet, da mit barn på forsædet sidder som beskrevet. Ingen af mine børn er over 130 cm.
Min barnevogn kan heller ikke være i bagagerummet, men min paraplyklapvogn kan snildt :-)