Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

27-01-2010 kl. 18:38

Få den nye CombiBack SX4, den er noget bedre. Gearingen er anderledes, hvilket bedtyder færre omdrejninger på motorvejen, motoren er noget mere frisk, selvom det stadig er 1,6... Indvendigt har den også fået en tur... Liana, er den mest driftsikre suzukimodel i nyere tid(min erfaring), men der mangler sikkerhedsudstyr... Swift har mange vanskeligheder synes jeg, b. la. rust, bærearme, svage gearkasser...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

28-01-2010 kl. 16:24

Jeg ville gå uden om Liana, jeg syntes den virker billig og så kører den rædselsfuld - designet er sgu heller ikke for godt men det er en smags sag.
SX4 syntes jeg skuffer på alle fronter - især pladdsen.

Alternativ kunne være en KIA CEED den kan du få fra 150.000 med max 50.000 km på tælleren.

Auto Bild har lige testen den efter 100.000 km..... det var en af de bedste biler de har testet.

Derudover er der stadig 5 års garanti, masser af udstyr og så kører den noget bedre en SX4 og ikke mindst Lianaen

Rasmus Nørtoft Bonderup

Rasmus Nørtoft Bonderup
bruger siden
22-05-2006

18-02-2010 kl. 19:29

Tillykke med valget!

Jeg vil dog lige fortælle, at vi er utrolig glade for vores Liana, som har kørt i 5 år (ca. 100.000 km) uden de store værkstedsudgifter ud over service.
Vores rummer nemt to voksne + to børn. Vi har fuld bagage samt en barnevogn med på ferie.
Dog er sikkerheden nok ikke i top ved kollisioner og der er sikkert bedre alternativer på den front, men til prisen er det en pokkers god bil til en børnefamilie på et mindre budget. Det skal siges, at den har isofix til børnene.