Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2010 kl. 11:41

Jeg forstår udmærket din begejstring over ovennævnte bil. Den er jo skøn.

Imidlertid vil jeg anbefale dig at vælge den kedelige løsning - altså at lade være.

BMW er sikkert noget af det bedste og stærkeste du kan finde på markedet. Ellers ville de jo ikke have det image de har.

Men når man køber en drømmebil, synes jeg ikke der skal være noget til hindrer for en optimal oplevelse. Og netop din (iøvrigt sunde) skepsis tror jeg vil tage en del af glæden fra bilen. Det er ikke rart at have i baghovedet, at man kan løbe ind i et økonomisk næsten uoverskueligt problem.

Og tag ikke fejl: Får du en regning på 30.000 - 50.000, så er der ikke nogen vej tilbage. Uagtet at du kører pænt i en bil, så kan den tidl. ejer godt have behandlet bilen forkert.

Jeg kender ikke reglerne for firmabil, men er der nogen som helst mulighed for, at du kunne få din arbejdsgiver til at købe BMWén som firmabil til dig? Jeg ved, at det ikke er det du spørger om, men netop fordi at jeg fraråder dig selv at købe bilen kunne det være rart at give et alternativ.

Held og lykke

Sidst rettet: 24/1-10

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

24-01-2010 kl. 13:33

Jeg synes også du skal lade være. Hold dig til det sikre og kedelige. Drømme er ikke noget man skal udleve. Ironi kan forekomme :-)

Lidt mere seriøst. Ingen kan garantere dig at gearkasse og turbo holder i din levetid. Så oppe i hovedet må du lægge penge til side til at en brugt BMW koster mere i årligt service end en gennemsnitlig van 1,6 model Leverpostej.

Overvej forhandlerkøb (ved en seriøs forhandler) hvor du trods alt får de første 6 mdr som garanti mod dyre rep's.

Profil slettet

Profil slettet

27-01-2010 kl. 19:03

Drømme de kan komme pludseligt. MEN Bmw er et godt mærke men er også lidt dyre. Prøv en Ford Mondeo 2,0 Trend s.t. car. Det er fame' en lækker bil!