Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
19-01-2010 kl. 19:15
1: De penge du har brugt på rep, får du ikke igen.
2: Det beløb du vil købe bil for, rækker ikke til en ny bil, hvorfor denne
også vil kunne medføre repudgifter.
3:Det koster penge hver gang man opretter et lån, ligesom der er 2000 - 3600 kr. i lev.omk.
4: Jeg synes det er flot, at en bil kører 24 km/l i årets koldeste
måneder. Jeg tror alle biler kører kortere i øjeblikket, end de gør om
sommeren. Bare vent, du vil erfare at du kan køre længere på literen
om få måneder. (Det vil vi alle)
Derfor: giv din bil en chance. Punktere kan alle biler og der er også vedligeholds udgifter på alle biler.
Hvis din bil har kørt 200.000 - 300.000 km. (eller mere) er situationen dog en anden og da vil jeg anbefale dig at købe en fabriksny minibil i 100.000 kr. klassen (Ja lån/brug 10.000 mere). Disse er noget billigere at eje end brugte Golfér og alle andre biler.
Held og lykke.
2: Det beløb du vil købe bil for, rækker ikke til en ny bil, hvorfor denne
også vil kunne medføre repudgifter.
3:Det koster penge hver gang man opretter et lån, ligesom der er 2000 - 3600 kr. i lev.omk.
4: Jeg synes det er flot, at en bil kører 24 km/l i årets koldeste
måneder. Jeg tror alle biler kører kortere i øjeblikket, end de gør om
sommeren. Bare vent, du vil erfare at du kan køre længere på literen
om få måneder. (Det vil vi alle)
Derfor: giv din bil en chance. Punktere kan alle biler og der er også vedligeholds udgifter på alle biler.
Hvis din bil har kørt 200.000 - 300.000 km. (eller mere) er situationen dog en anden og da vil jeg anbefale dig at købe en fabriksny minibil i 100.000 kr. klassen (Ja lån/brug 10.000 mere). Disse er noget billigere at eje end brugte Golfér og alle andre biler.
Held og lykke.
Michael Skovlykke Andersen
bruger siden
12-06-2007
19-01-2010 kl. 20:40
Jeg har også en 3l'er. Min kører ca. 23Km/L. i det kolde vejr vi har for tiden.- Og ca. 26 om sommeren. Svage hjullejer er et kendt problem.
Giv den en chance, så skal du nok komme til, at elske den.
Giv den en chance, så skal du nok komme til, at elske den.
Profil slettet
21-01-2010 kl. 19:15
Hej Nicolai
Hold dig fra biler på gule plader hvis du ikke kan få en aftale om at du også kører for dit firma, du behøver bare jævnligt at køre i banken eller lignende, men ellers bliver du straffet med dobbelt afgift (misundelsesafgift) den er lavet for at ramme folk der blandt andet kører de store 4 hjulstrækkere, men den rammer lige så skæv som så mange andre afgifter.
Jeg håber du finder en varig løsning.
Keld
Hold dig fra biler på gule plader hvis du ikke kan få en aftale om at du også kører for dit firma, du behøver bare jævnligt at køre i banken eller lignende, men ellers bliver du straffet med dobbelt afgift (misundelsesafgift) den er lavet for at ramme folk der blandt andet kører de store 4 hjulstrækkere, men den rammer lige så skæv som så mange andre afgifter.
Jeg håber du finder en varig løsning.
Keld