Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

06-01-2010 kl. 18:46

Nu behøver bilkøb jo ikke være raketvidenskab. 5 simple svar vil indgrænse feltet væsenligt:

1. Hvide eller gule plader?
2. Lille/mellem/stor bil?
3. Ny eller brugt?
4. Antal km om året? (diesel eller benzin)
5. Pris (skriv hvad den må koste om måneden alt inkl. Ikke hvad selve bilen må koste)

Når dette er sagt så vil dine svar stadig åbne en ladeport af muligheder, hvor ingen er nitter og ingen valg er "det eneste rigtige" så du bliver også nødt til at forholde dig til pkt.6

6. Hvilke modeller kan du umiddelbart lide (flere end dem du har nævnt? og hvorfor).

Sidst rettet: 6/1-10

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

07-01-2010 kl. 16:01

Der er også stor forskel på om du vælger en diesel eller benzin, da en diesel er langt dyrer at holde kørende i service / drift.

Jeg ville vælge en ny Skoda og hvis i lige mangler de sidste kr. kan de jo lånes. Så får i den bil i måske helst ville have i den rigtige farve og udstyr.

En demo model kunne måske være interessant ?

Profil slettet

Profil slettet

08-01-2010 kl. 11:11

Det lyder sgu for godt til at være sandt, du får ikke et lille og stort service til kun 2500 kr. Det er hvad et lille service til en Toyota Aygo koster og den er fornuftig billig i drift.

Niels Richard Brunhøj

Niels Richard Brunhøj
bruger siden
01-07-2007

08-01-2010 kl. 16:07

Hej Jette
Du skal vælge en ny Kia Ceed. Her får du en ny bil med moderne teknik og 7års garenti. WV produkter har de sidste år kørt med gammel teknik der både støjer og er ikke særlig miliøvenlig, også franske biler villoe jeg holde mig fra på grund af manglende driftssikkerhed. Held og lykke