Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006
04-01-2010 kl. 08:39
Der er ingen problemer i det, så længe du er sikker på det ikke er scam.
Du skal bare sørge for at få begge dele af regitreringsattesten, så er der ikke restgæld i. Derudover skal bilen være afmeldt i Tyskland, det bliver stemplet på den lille registreringsattest, ellers hænger du på vægtafgiften fremover.
Du skal bare sørge for at få begge dele af regitreringsattesten, så er der ikke restgæld i. Derudover skal bilen være afmeldt i Tyskland, det bliver stemplet på den lille registreringsattest, ellers hænger du på vægtafgiften fremover.
Profil slettet
04-01-2010 kl. 09:29
Det er der ingen problemer i og du kan også køre den hjem på de tyske plader,hvis du får lov af ejeren og derefter afl nr pladerne på motorkontoret i danmark,så sender de dem til tyskland,hvor den så bliver afmeldt.
m.v.h
nyborg dækservice
m.v.h
nyborg dækservice
Profil slettet
04-01-2010 kl. 11:13
Reglerne er ændret,så du kan købe en en tysk prøveplade på en tankstation i padborg.Der følger så papirer med som du skal udfylde til den pågældende bil og så kan du køre den hjem uden skift til dansk prøveplade.
Dette blev ændret sidste sommer,så det nu endeligt er blevet lovligt for os danskere efter 5 års ventetid.
Jeg var heller ikke klar over det,før jeg henvendte mig hos politiet i padborg i sommer og den pågældende politimand undersøgte det for mig.
God fornøjelse med din biljagt
m.v.h
nyborg dækservice
Dette blev ændret sidste sommer,så det nu endeligt er blevet lovligt for os danskere efter 5 års ventetid.
Jeg var heller ikke klar over det,før jeg henvendte mig hos politiet i padborg i sommer og den pågældende politimand undersøgte det for mig.
God fornøjelse med din biljagt
m.v.h
nyborg dækservice