Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

03-01-2010 kl. 16:59

men de er desværre lidt dyre, Lexus Ls 400 V8 aut. der står en i Jelling v/Ld biler (kender ikke Forhandleren) men så får du alt hvad du drømmer om og lidt til.

Held og Lykke
Mvh. Leon

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-01-2010 kl. 19:11

35-45.000kr får du ikke en aflagt luxusbil for og slet ikke med de krav du stiller. Billigst at holde kørende ? Er du nødt til at spørge har du ikke råd til brugt luxusbil...Køb hellere en Toyota Carolla til de penge...
Rep. priser på luxusbiler... eks: Defekt automatgear. 10-60.000kr
Spejl til dit venstre sidespejl og jeg mener KUN spejlet uden alt det uden om... ca. 3.000 kr.. Ny undervogn.. 26.000kr ny indsugning..6.500 kr..nye dæk...10.000kr.. Osv osv....
De luxusbiler du har fundet til den pris , kunne du ikke lige skrive hvilke ?

Profil slettet

Profil slettet

03-01-2010 kl. 19:58

Det kunne da godt være du kunne finde en fin svensker (saab, volvo) hvis du går lidt op i pris. Hvis du kan reparere selv kan du måske finde noget til den pris. Men ellers tror jeg du brænder fingrene på sådan et gammelt bæst - men det er dit valg.

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2010 kl. 09:17

Hej Simon.
He he , helt ok. :-)
Hvis du vil prøve , vil jeg råde dig til en japansk luxusbil. Rust er i det mindste synligt og teknisk er japanerbiler meget solide og velbyggede.Glem alt om tyske luxusbiler.Går for tit i stykker og koster hver gang " en million milliard" at lave. Held & Lykke med projektet,men pas på.Det kan nemt blive ruinerende for din privatøkonomi.

Profil slettet

Profil slettet

04-01-2010 kl. 09:30

Denne 525i BMW kunne godt være et bud.

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/BMW-525i-2,5-aut.-4d_ID880600030.htm

Prøv eventuelt om du kan få 3 måneders GARANTI. Alt dækkes af forhandleren. Hvis forhandleren ikke tør gi` 3 måneders rigtig Garanti , så drop den.

Profil slettet

Profil slettet

21-01-2010 kl. 21:06

Jeg forstår udmærket din begejstring for de ekstreme luksusbiler, men ville nok overveje at gå ½ klasse ned.

Som F.M. skriver kan de helt store luksusbiler (altså de som kostede omkring 750.000 og mere fra ny) medføre ret voldsomme udgifter.

Selv kører jeg i en Mercedes 300E-24 fra 1991, og denne er absolut ikke billig at køre i, selv om den ikke går i stykker.

Personligt ville jeg gå efter en tysk bil. (Dette fordi, at jeg ikke er tryg ved reservedelspriserne på de japanske luksusbiler) Ligeledes ville jeg gå efter en så ny bil som muligt, da der er meget stor forskel på en bil fra 1985 og en fra 1994. Udviklingen går hurtigt.

Dog er jeg enig i, at en luksusbil skal have aut.gear og så synes jeg at en luksusbil altid (både før og nu) skal have minimum 6 cyl.

BMW som du selv nævner, er ret billige efter 15 år og jeg synes altid at ejerne virker begejstrede. Og i modsætning til Mercedes som jeg selv kører i, ruster bilerne ikke nævneværdigt.

Prøv at se på denne: (motorlyden er alle pengene værd og bilen er ikke specielt gammel)

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/BMW-525i-2,5-4d.-aut._ID561401.htm

Held og lykke med projektet (Og sørg for at have min 20.000 til det uforudsete)