Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
24-12-2009 kl. 14:45
Jeg ville også holde mig MEGET LANGT væk fra en Rover. Rover er ikke en bil man bør kaste sig ud, hvis man ønsker en driftsikker bil.
En Corolla fra 95 ville uden tvivl volde mindre problemer end den rover fra 06.
Men for 120.000 kr er der mange fine muligheder, man kan sagtens finde en god og driftsikker bil til de penge.
I øvrigt er det faktisk en meget god sammenligning Mach3 kommer med, mht Mozart og lady gaga.... Den er ikke helt ved siden af. Og så egentlig også ret sjov....
En Corolla fra 95 ville uden tvivl volde mindre problemer end den rover fra 06.
Men for 120.000 kr er der mange fine muligheder, man kan sagtens finde en god og driftsikker bil til de penge.
I øvrigt er det faktisk en meget god sammenligning Mach3 kommer med, mht Mozart og lady gaga.... Den er ikke helt ved siden af. Og så egentlig også ret sjov....
Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005
26-12-2009 kl. 02:27
jeg vil lige påpege at Avensis fra 03 har den såkaldte VVT-i motor og der har 1800 motoren det problem at den kan finde på at spilde olie fra motorblokken dette er en fabrikationsfejl så hvis den spilder olie så er det Toyota Danmark der skal betale for en ny motor pga. det er en fabrikationsfejl der er skyld i problemet det første du skal spørge om når du er ude at kigge på en Avensis 1,8 fra 03 det er om motoren er skiftet