Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Anders Riis Jørgensen

Anders Riis Jørgensen
bruger siden
12-08-2003

17-12-2009 kl. 04:33

Vær opmærksom på at der er laaaaang leverings tid på polo.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

17-12-2009 kl. 13:59

Jeg ville fravælge Polo'en, da det er en alt for lækker bil til at få så elendig en lille motor.
Hvis det skal være Polo, skal der flere penge på bordet, så den kan få en ordentlig motor - måske 1,2 TSI, men jeg ved ikke, hvad den kommer til at koste.

Clio ville jeg faktisk også fravælge. Her er motoren sikkert fin, men det synes jeg bare ikke, at resten af bilen er. Den virker ikke rigtigt lækker, når man sidder i den.

Så hvis jeg må foreslå et alternativ, hvad så med Mazda 2?
Den kører godt, ser smart ud, og er ret billig.

Ford Fiesta kunne også være et bud.

Det er llidt svært at læse, hvad I vægter højt.
Er rummelighed f.eks. vigtigt?
Hvad med udstyr? "lækkerhedsfølelsen"? køreegenskaberne? motoren?
Der er masser af gode biler til under 200.000 kr, men hvilken der er den bedste afhænger i høj grad af jeres behov.

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2009 kl. 20:34

Ahhhh... - HA HA - er det en joke? Ellers er den da ikke ret svær ! Selvfølgelig VW !
Det svarer da til at spørge om det skal være slot eller skrot !
Vælg blot Poloen med en større og bedre motor - du får hele merudgiften igen ved salg, samt en meget større tilfredshed ved ejerskabet. Prøv evt. tdi.

David Asmussen

David Asmussen
bruger siden
14-06-2006

18-12-2009 kl. 21:28

Den er supernem!

1: Polo er en super sikker velkørende bil, der er billigere i forbrug, billigere i forsikring, og ikke skal have nogle reperationer de første 5 år eller mere.
Specielt polo er en bil der er lille, men har en kvalitet på niveau med en stor audi. det samme gælder materialevalget. desuden i et design der ikke er forældet efter 2 år. kig bare på den gamle clio. Den vil du jo heller ikke eje nu vel?

2: Clio er en skod bil der rasler fra hinanden og har et værditab der er uden sammenligning. kører kortere på literen og kræver reperationer hele tiden.

Profil slettet

Profil slettet

18-12-2009 kl. 23:33

Lad være med at fedte rundt i noget med 1,2 motor i ikke er helt sikre på vil passe jer. Køb en Polo med større motor (TDI?), køb det I helst vil have. I vil fortryde hvis I ikke køber det I allerhelst vil have.
Har I ikke mulighed for at låne de penge det koster så gå evt. efter en næsten ny der (blot fordi slutsedlen er skrevet og kørt hen over kantstenen) er billigere end en spritny.
God fornøjelse med jeres VW. Den har en lækkerhedfornemmelse som de andre små biler ikke har.

Morten KD

Morten KD
bruger siden
05-12-2005

19-12-2009 kl. 15:37

Tillykke med valget.. - wow, 4 mdr levering.. Overrasker mig at den ikke er på lager i DK.. Har i valgt noget meget specielt ekstraudstyr?

Vi ventede kun 1 uge på vores (1,5 dCi 86hk sport tourer, grå-metalic, klima, fartpilot, reservehjul og designpakke).. - fik efterfølgende monteret krog i Sverige og sparede ca. 40%

Iøvrigt var vi også meget tæt på at vælge 1,2 TCe - fantastisk lille kvik motor, men valget faldt altså på dieslen bla. pga. bedre brændstoføkonomi..

Vi er utroligt glade for bilen, som er økonomisk, kvik, støjsvag og ekstrem nem at omgås i dagligdagen :-)

Da vi ikke havde nogen byttebil, fik vi en ret god rabat svarende til ekstraudstyrprisen.. ;-)

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

19-12-2009 kl. 22:37

Ja måske kan man gøre pris forskellen endnu større hvis man vil ta en der har gået nogle få tusinde, se her http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Renault-Clio-III-1,2-5d.-16V-TCe-Expression_ID564861.htm , Syns der er langt op til de 190.000 som du omtaler øverest i indlægget.

Obs. I kan sikkert slå 5-8000 af prisen. jeg ville forsøge mig med den hvis jeg var jer......Held og lykke
Mvh

Sidst rettet: 19/12-09

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

20-12-2009 kl. 15:30

Jo vist men syns nu at 155000,- er små penge for næsten ny clio med nyudviklet 100hk motor og klima, eller måske 148.000,- Ved ikke om bilen er magen til den han har købt, men den har den rigtige mode farve aftageligt træk, klima. Syns det er billigt hvis man står og vil have en clio. Men alt er jo smag og behag. Den her clio kunne han få mad det samme, jeg kan forstå de skal vente en 12uger på den nye.

Mvh