Bilbasen Forum
Indlæg slettet
T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009
10-12-2009 kl. 17:49
Ja den er lidt "svær" , men vi har jo alle et udgangspunkt og forskellige erfaringer med biler. Af dem du har nævnt, ville jeg måske kigge lidt på en skoda oktavia Tsi 1,4 (122)hk, og så med fuld klima mv, men ved ikke hvad prisen er. Men er jo et spørgsmål om hvad man er til og hvad man vægter. også sin egen alder, og hvor lang tid man påregener at vil beholde bilen. Men man kan jo få mange biler i den prisklasse. Som en skrev her på tråden, der kommer jo en ny atsra, og den tror jeg bliver "fed" og et hit
Mvh
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
10-12-2009 kl. 23:05
Primært pga det høje udstyrsniveau og den meget roste motor.
Dog synes jeg du skulle ofre de tusinde ekstra og få 160 HK modellen i stedet for.
Poloen er selvfølgelig en ganske fin bil, men er noget mindre og har sikkert ikke helt lige så meget udstyr som Golfen.
Skoda er klart den mest praktiske bil med mest plads og så har den en motor der er de andre overlegen.
Men minus ved Octavia er at den ikke har meget udstyr i Ambiente-niveau. Vælger du evt octavia i højeste niveau, må det være den der bedst.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
11-12-2009 kl. 16:59
Men du har ret i at man bliver meget hurtigt "farvet" mht bilmærker. Både positivt og negativt. Har man først set noget negativt på et bestemt mærke, så glemmer man det sjældent.
Men så synes jeg altså du lige bør kigge på andre biler også.
F.eks. Den nye Opel Astra. Den er hamrende flot og lækker.
Claus Holst Thorsen
bruger siden
06-09-2004
11-12-2009 kl. 20:16
Held og lykke med købet
Sidst rettet: 11/12-09
Profil slettet
11-01-2010 kl. 14:33
Af de tre skal du selvfølgelig vælge en Honda Civic 1,8 med sportspakke (som næsten alle sælges med). ;-)
Det er helt seriøst en super fed bil, har alt i udstyr som standard, relativt god plads. Den har en frisk motor og er MEGET benzinøkonomisk trods en frisk motor. Vi har netop afsluttet et leasingoforløb med en, og den har virkelig været en dejlig bil.