Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

07-12-2009 kl. 20:30

Ja du kunne jo starte med at søge i bilbasen og sætte din max pris ind, og se lidt forskellige modeller og muligheder. For der er jo et hav af biler.

Mvh

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

08-12-2009 kl. 17:38

Enig mht Ford S-max. Rigtig god løsning. hvor du kan have en del penge til overs, til bil nr 2.

Alternativt FOrd Galaxy

Brian Busk

Brian Busk
bruger siden
09-07-2007

09-12-2009 kl. 23:18

Jeg har selv lige været i samme udfordring, og brugt en del tid på at kigge.

Jeg vil helt klart anbefale at du kigger Ford Galaxy, den er for fed, og hvis du køber den som demovogn, så kan du oven i købet få en rigtig lækker ny bil indenfor budgettet. Den kører kanon, og har rigtig god plads med individuelle sæder bagi + to ekstra hvis der skal et par legekammerater med.

/Brian

Anders D

Anders D
bruger siden
18-03-2004

13-12-2009 kl. 10:58

En C-Max er noget mere praktisk lavet/indrettet og langt mere familievenlig. F.eks kan du ligge alle bagsæderne ned, så du faktisk får en gulpladebil ud af det. Der er tre siddepladser på bagsædet, hvor det midterste sæde, kan tages helt ud, hvis man kun skal sidde to personer. På den måde, får man virkelig meget plads, på f.eks bilferien.

Udover det, så er der to borde ved bagsædet + DVD skærm, med trådløse hovedtelefoner.

Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg ville i hvert fald ikke være i tvivl om, hvilken bil jeg ville vælge af de to, hvis jeg skulle have en familiebil.

.....og så skal man i øvrigt også tage en del piller, imod søsyge inden man begiver sig ud i en C5. Den sejler jo rundt den bil !

Bortset fra det, så var det nu bare en ide til manden.

God weekend.