Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

05-12-2009 kl. 00:41

Fine biler begge to, har prøvet begge. Vælg med hjertet.

P207 er en velkendt bil på de danske veje gennem flere år, I30 er relativ ny, så selvfølgelig vil man pt høre flest negative historier om Peugeot. De ekstra 3 års garanti for I30 er positiv, men min erfaring er at de fleste ting som alligevel koster i den periode er sliddele som skal betales uanset, men en ekstra garanti er det selvfølgelig altid.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

07-12-2009 kl. 11:11

Jeg ville gå efter i30.
Alternativt kunne du se på Skoda Fabia st.car. Greenline.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

07-12-2009 kl. 14:07

Et helt andet - og i mine øjne bedre - tilbud:

Ford Focus st.car Trend Collection med 90 hk diesel motor kan for tiden forhandles ned til ca. 200.000 kr hos Ford.
Det er en noget mere lækker bil end de nævnte, og Collection modellerne indeholde en del lækker udstyr.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-12-2009 kl. 18:08

Så blev det min "tur". Jeg ser det på denne måde. 2 biler er her værd at kigge efter, en 307sw med 1.6 hdi 90hk, og en ford fusus colletion med samme motor som i 307. Det er en og samme motor, kommer fra psa koncernen i frankrig, og er en perle hvad angår diesel motor. ER HELT KLART HER MAN FÅR MEST FOR PENGENE

obs: Mener ikke man længere kan få 307sw fra ny, men en brugt ca 1år gammel, er vel heller ikke skidt, men billigst nu er ford focus 1.6Tdci

Mvh

Sidst rettet: 10/12-09

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-12-2009 kl. 18:16

Helt enig. Tilbuddet på de 200.000 er et af de gode. Ja jeg ville squ ikke køre i en i30 til de penge. Forden er meget større og man sidder bedre. Og at en her taler om kulancer....kan godt være nogle af ford forhandlerene er lidt sløve, men så må man trække dem op hvis der bliver noget ivejen.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

10-12-2009 kl. 18:43

Ingen tvivl om at i30 diesel køre godt. Det gør de jo snart alle sammen, selv en seat/vw diesel med pumpedyse motor. Så ja det kan være svært at vælge. og vi sidder jo alle med forskellige syn/skøn og erfaringer. Er jo altid nemmere når det ikke er en selv, man ku også sige et hvis penge ikke betød noget, ja så ville jeg da også godt prøve at købe forskellige biler. De er jo alle gode hver for sig. Min indfaldsvinkel til at en 307sw og en focus stationcar, er nok at de er sikre hit også i et evt. gensalg. Men er gennemprøvede biler, og så er man vel også slem til at tage det man kender. Men man skal prøve dem alle, og så ta den af bilerne der tiltaler en mest, uanset pris næsten, for det er squ træls at betale på en bil, hvis man tænker på en anden.

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

13-12-2009 kl. 11:20

Flot !! det lille ord "nok" fortæller virkelig at du ved hvad du taler om!!!
i øvrigt glemte du i dette ene af alle dine inlæg at anbefale en Carina, men det var vel det du tænkte på da du skrev at du ikke ville anbefale nogen af de to tråden handler om!

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

13-12-2009 kl. 16:25

Sjovt som visse personer skriver her omkring bil råd/valg, ligesom at de selv skulle have bil.....Eks. sådan en bliver min til næste år mv. Er rent knald og useriøs rådgivning. Men der er mange "kejler" herinde, og ikke ret mange af dem har særligt forstand på biler/mærker/økonomi og har i forvejen svært ved at læse hvad indlægget handler om. Det er rent spam. bare de kunne finde en anden kanal at vise sig på. og rolig nu, ved godt hvem det er og ikke er. Er jo tydelig i det man skriver

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

13-12-2009 kl. 16:37

Enevold du er jo ikke enevældig vel....du går bare planken ud.