Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

03-12-2009 kl. 12:28

Hej Britt

Jeg synes det er et fuldstændigt bindegalt tilbud!!
Tænk at du kan få SÅ meget bil - for SÅ lidt penge!?
Det er jo priser som mindre biler med det halve udstyr koster - Fabia Combi, 207 st.car, Clio st.car.
Det er klart at det ikke state of the art teknik der er lagt i sådan en Nubira st.car. Mht afskrivningen tror jeg ikke den er helt gal - Chevrolet er jo "et billig-mærke". Men det betyder jo også at at du heller ikke betaler ret meget som en start.
Går man efter en fair bil med godt udstyr og ikke mindst en rigtig fin garanti - så ER det altså et super køb! Det kommer man ikke udenom.

Dog skal det siges at jeg mener ikke at selve bagagerummet er større end i de tre ovennævnte "konkurrenter"

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

03-12-2009 kl. 12:45

Jeg har ingen specifikke erfaringer med Nubira, MEN:
Hvis I har behov for at transportere en barnevogn, har I sikkert også det tilhørende barn med i bilen af og til. Og så bør bilens sikkerhedsniveau tages med i betragtning. Det er i store træk ikke-eksisterende i sådan en Nubira, den har ikke engang ESC! Og 4 airbags? Ikke op til dagens standard!
Personligt ville jeg hellere kikke mig om efter en brugt Ford Focus eller alternativt en Renault Megane eller Peugeot 307. De sælges alle 3 til priser, der er til at komme i nærheden af, og deres sikkerhedsniveau er af en helt anden kaliber - især Renault og Ford.
Og hvad angår driftsikkerhed tror jeg ikke en Focus lader noget tilbage at ønske :-) mht. de 2 franskmænd er snakken ifølge folkeviddet en anden, omend jeg selv har ganske gode erfaringer med P307 (efter i alt 150.000 km uden andet end service, bremseskift, og en lille utæthed i køleren som nemt blev klaret).

God biljagt
Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg