Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-11-2009 kl. 15:34

Jeg tror at det bedre kan betale sig at KØBE en bil, feks, den her: http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Citro%c3%abn-BX-1,6-Mistral-5d_ID158700495.htm

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

16-11-2009 kl. 15:46

Selvfølgelig skal den forsikres, uanset hvad, så må du jo bare betale hvad det koster.

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

16-11-2009 kl. 17:04

Det er da utrolig,at der ikke findes en bilejer som vil stille sin bil til rådighed,så Michel kan køre gratis indtil den nye bil kan leveres!!!!!!!!!!

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

16-11-2009 kl. 17:18

Undskyld, men jeg prøver lige med et brugbart indlæg :-)

Jeg tror du får svært ved at finde en sådan bil, ideen er god nok, hvis man kan finde nogle som ikke skal bruge en bil nogle måneder, feks pga udlandsophold. I praksis vil mange nok værgre sig da du jo principielt skal underskrive det som svarer til en leasing/lejeaftale med et udlejningsfirma for at sikre begge parter ift forsikring, stand ved tilbagelevering, selvrisiko, osv.

Jeg vil forelå at kontakte de mindre udlejningsfirmaer, f.eks PS som har en Punto til ca 4900 mdl.

http://www.ps-biludlejning.dk/psbiludlejning/langtidsleje/k%c3%b8reklar_langtidsleje.aspx

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

16-11-2009 kl. 19:39

Det kan da godt være jeg er dum,det vil lade andre vurdere,men du vil ikke købe en billig bil,da den skal forsikres og kan gå i stykker,det skal og kan en lånebil også,og der kan da kun være låneren til at betale.
Så ideen med at købe en bil somHenrik foreslår vil efter min mening være den billigste løsning,så undgår du det bøvl som kan/vil opstå når en lånebil skal leveres tilbage.