Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2009 kl. 22:50

Personlig har jeg kørt i gamle Mercedes de sidste 13 år. Og hver gang jeg overvejer at skifte, ender det altid med en MB igen.

Grunden er den simple, at bilen virkelig giver dig en følelse af kram, ligesom jeg synes det er en oplevelse at køre i disse biler.

Netop ved køb af en C180 behøver du ikke nøjes med en frikørt taxa, men kan faktisk få en lækker bil. Rust er et reelt problem, men "ikke-taxaerne" er ikke så hårdt ramt. Se f.eks. denne:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Mercedes-C180-1,8-Elegance-4d_ID738300261.htm

Endelig vil jeg gerne anbefale dig at prøve en 180ér. Jeg vil næsten love dig, at den vil give dig en pragtfuld oplevelse, og så er der måske et potentielt nyt medlem af MB-klubben på vej:-)

Toyota, og alle de andre nævnte, er alle gode biler med masser af fordele, men Mercedesén er dejlig! Prøv selv. Held og lykke.

Sidst rettet: 16/11-09

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

LNRT DGN

LNRT DGN
bruger siden
18-01-2008

17-11-2009 kl. 15:50

En Seat Toledo...kører 14,5 km pr ltr...rigtig dejlig bil...

Erik Feldfoss

Erik Feldfoss
bruger siden
06-01-2004

25-02-2010 kl. 22:16

Jeg ville nok vælge en mercedes, fordi den er meget billig i reservedele og så får man ikke en bil hvor dørerne lukker bedre i, det er dog en lidt gammelmands bil, men den kører rigtig godt på motorvej/landevej og så er den nem at parkere pga. den drejer rigtig skarpt.

Peter Hjorth Winkler

Peter Hjorth Winkler
bruger siden
04-12-2007

25-02-2010 kl. 23:27

Ved godt du har lyst til at prøve noget andet, men til den pris kan du få en Mondeo 2002, især i sedan er de virkelig billige og det er jo, trods alt, en vogn, der er noget mere moderne end dem, som du har på listen.

Bare tjek at dørene ikke er rustne.

Alternativ kan være VW Passat 1997-

Mvh
P.