Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

09-11-2009 kl. 20:43

Hej

Okay, det undrer mig lidt at Mitsu Colt ikke er noget. For det er ellers en ganske udemærket bil.

Mazda 2 har fået meget ros, den kører godt og der er godt med udstyr i bilen.
Hyundai I20 har jeg ikke hørt så meget om endnu. Men de korianske biler er bestemt af ganske fin kvalitet efterhånden. Nu kan jeg ikke huske hvor lang garanti der er på den. Men de plejer at være godt med.

Hvad med biler som Seat Ibiza, Ford Fiesta. Var det ikke noget? Bare et alternativ.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Rune Pind Nielsen

Rune Pind Nielsen
bruger siden
13-01-2006

16-11-2009 kl. 10:25

Hej John

I har jo fat i det rigtige, når I allerede har været ude og prøve en masse biler. Man kan ikke sige hvilken er det bedste køb, for at afhænger af hvem man er. Jeg synes også i20 er en ganske fornuftig bil. Til 150k får du en fin motor og godt med udstyr samt 5 års garanti. Den er dog noget kedelig både at se på og køre, men det kan sagtens være en positiv ting for nogle. Mazda 2 er lidt mere "sexet", så det er bestemt også et godt bud.

Den nye Polo er også en rigtig lækker bil, men der rækker pengene desværre ikke til mere end en skrabet 60 hestes. Med mindre du vil give lidt mere og få en diesel som på den anden side er billigere i drift.

I burde også prøve Seat Ibiza og Ford Fiesta inden i køber. Det er mine personlige favoritter i klassen. Nogle kan lide Toyota Yaris (ikke noget for mig), og Skoda Fabia er også en fornuftig bil, der er overraskende rummelig. Når i nu har børn var det måske en mulighed. Den kan også fåes som stationcar (Combi) uden man bliver ruineret. Personligt synes jeg dog Fabia mangler lidt apeal.

Jeg har også prøvet 207, Colt og Lacetti uden at være imponeret. Men igen det er jo en smagssag.

Profil slettet

Profil slettet

16-11-2009 kl. 10:39

Hej John...

Har i prøvet Opel corsa... den er ret lækker og kører rigtig godt.... Den er uanset hvad man må synes om Opel, i rigtig god kvalitet..