Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
05-11-2009 kl. 11:35
Jeg synes, at en Qashqai til 2400 kr/mdr er markedets pt. bedste leasingtilbud, men jeg har desværre hørt, at Nissan ikke har flere biler til den pris. Hvis du kan finde en Qashqai til 2400 kr, så tror jeg ikke, at du kan finde en bedre leasingbil til prisen.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
05-11-2009 kl. 13:47
Men jeres kørselsbehov berettiger på ingen måde til en dieselbil.
Diesel-Qashqai'en koster 1100 kr mere end benzinudgaven hver måned - det kan du købe meget benzin for.
Jeg ved så godt, at dieseludgaven er i en højere udstyrsversion (Acenta) end basisbenzineren (Visia), men det er stadig mange penge.
Til sammenligning kan I også vælge benzineren med det højere udstyr (Acenta) for 500 kr ekstra per måned.
Jeg synes, at 1,6 benzin gør det glimrende. Den gør selvfølgelig ikke Qashqai'en til en racerbil, men det er nok heller ikke det, som I søger.
I bør prøve den i benzin. Hvis I kan "nøjes" med den motor, så er det klart den billigste løsning for jer.
Så kan I så overveje, om I vil betale 500 kr ekstra per måned for mere udstyr som f.eks. klima (istedet for aircon), læderrat, indfarvede dørhåndtag og en del andre ting.
Sidst rettet: 5/11-09
Dennis Preuss Nielsen
bruger siden
15-06-2008
05-11-2009 kl. 22:10
http://www.terminalen.dk/nyheder/Default.aspx?id=14695
Jeg har selv en 316 touring til 4250kr og den kan varmt anbefales. Hvis du vælger BMW så ofre de sidste 250kr og få en 316 sedan den koster 3750 kr, det er altså en bil til 440.000 kr
michael Karlsen
bruger siden
18-03-2007
06-11-2009 kl. 09:58
Jeg har prøvet Qashqai et par dag med 1,6liter benzin, og syntes der er ok kraft hvis ikke lige man er racerkøre. Problemmet er at den er lavt gearet med 5-trin, det gør at den kommer hurtigt fra start men jeg syntes personlig at den larmer for meget allerede fra 100km/h og så er den tørstig.
Prøv Ford Focus st. 1,6 Diesel, den kan leases for 2500-3000kr/md gennem ford eller Fleegaard
meget god plads og udstyr, og den køre langttttttttt på literen.
Held og Lykke
Michael
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
06-11-2009 kl. 12:48
Lige PT er der ikke flere Qashqai til leasing. Men de kommer igen har jeg hørt fra Nissanforhandler. Dog nok lidt dyrere, da de denne gang formentligt vælger biler med Klima-anlæg denne gang. Sidst var det kun aircon.
Men Qashqai virker som en ganske lækker bil med fornuftigt plads.
Køreregenskaberne er selvfølgelig langt fra på højde med BMW.
Audi A3 kan vist nok også leases lige pt til en fornuftig pris.
Honda Accord kommer også i ny og næ med fine leasing-priser. Meget fin bil.
Fiat Bravo kan også leases til en fornuftig pris lige pt.
Profil slettet
20-11-2009 kl. 14:27
Hvis vi ser bort fra motorkraften, har bilen et generelt fornuftigt lydniveau og gode sæder. Klimaanlægget er en fornøjelse, der selv når det er varmt kan følge med, så du undgår reguleringer og akut kulde, når I kører langt gennem skiftende temeraturer.
Vi har sædvanligvis skiftet bil når den har været omkring to og halvt år gammel... denne bliver nok den første vi formår at holde i fire - fem år (den er 2½ år lige om lidt).
Vælg en fornuftig forhandler og forklar at det er vigtigt at kunne køre til sydeuropa i den. Få aftalt, at I tager 10 km. på motorvej på prøveturen - og vurder selv bl.a. lydniveauet.
Sidst rettet: 20/11-09