Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Bo Christensen

Bo Christensen
bruger siden
06-06-2006

28-10-2009 kl. 12:55

A6 2,7 2005/2006 Super fin bil kører perfekt, tag den med Quattro det er bare lækkert og man mærker klart forskel på bilen ballance, quattroén kører bare ligeud og ligger stabilt på vejen, og motorerne holder da de er med kædetræk.

Mvh. RC

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

03-12-2009 kl. 15:00

ja, Og hvor er det dog ærgerligt hvis nærmeste butik er 100 km væk.... hehe. Så snakker man vist køreglæde.

Faktisk utroligt at i har oplevet så stor forskel i 2 så sammenlignlige biler.

bruger siden
11-12-2004

04-12-2009 kl. 13:05

Ja jeg vil give dig ret i at en Audi A6 ser mere stilfuld ud. Der er de altså en godt stykke foran de fleste andre. Men har du set de nye billeder af den nye 5-serie.... Den synes jeg så for en Audi A6 til at se megakedelig ud lige pludselig... Den nye femmer har den perfekte udstråling efter min mening. Meget stilfuld, Dynamisk og kraftfuld i udseende... Jeg synes den er fantastisk designet. Og når der så lige kommer en Ordentlig BMW motor under hjelmen.... ja, så ved jeg ikke hvad der skal kunne slå den...

Michael Rud

Michael Rud
bruger siden
05-03-2005

04-12-2009 kl. 13:20

Hej Keld
Går ud fra at du næsten har købt ny bil nu :-)
Kunne dog ikke lader være. har kørt Audi RS2, A6 3.0 TDI og køre nu BMW 535d. har for nylig testet en Porsche Cayenne Turbo, min nuværende BMW har klart den bedste motor! den er bare ikke længere. født med 272 hk fra fabrikken Audien kommer ikke i nærheder ej heller i moment. Jeg har sat en chip i min og har fået 711 mn og 340 hk. dette er fænomenalt med med automat gear. lige en detalje, fuldt pakket og ca. 170 i snit på motorvejen, 13,5 km pr l. på en tur på 8000 km til Portugal i sommer :-)
hilsen
mip

Profil slettet

Profil slettet

04-12-2009 kl. 20:12

Det lyder voldsomt Michael Rud - ville aldrig aldrig gøre noget sådant ved en så fin køremaskine !!!!!
Hvor er det lige du finder behovet for sådan en opgradering?
Kan aut. gearet virkeligt holde til det ?