Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2009 kl. 13:06

Det er rigtigt, at der er noget specielt ved Alfa - men der er et arsenal af mærker. Jeg kan bl.a. anbefale volvo s60 og Saab 9-3t. Volvoen kan du få med enten 2.4T (lavtryk), 2.5T(lavtryk, faceliftet) eller en såkaldt T5-udgave. S60 er helt i top hvad angår komfort og kvalitet - ja de sportslige køregenskaber er ikke, som en Bmw, eller noget andet spændende (men de er absolut inden for rækkevidde med dit budget - og du kan få en med top-udstyr). saab 9-3t (lavtryk) fra 2003 og frem. Og ja du kan sagtens få en bimmer 528 hvis du er til baghjulstræk (giver god acceleration)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael Boelsmand Højholdt

Michael Boelsmand Højholdt
bruger siden
04-06-2005

19-10-2009 kl. 13:49

Du står i en ret unik situation - 21 år og 200K til bilkøb. Der er i min subjektive optik kun et rigtigt svar på dit spørgsmål, og det BMW - køreglæde og kvalitet.
Giv dig selv en prøvetur i f.eks. en E46 325i eller 330i. Eller som John foreslår en E39 528i hvis du er til mere plads. 528i kan du få med steptronic hvis du er ked af at skifte gear.

Held og lykke med bilkøbet.

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2009 kl. 20:22

Havde sgu lige glemt, at du kun har haft bil i 3 år - ja så er det jo nok ikke turbo-udgaver og rækkeseksere med baghjulstræk du er ude efter (jeg tænker på forsikringsprisen).