Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-10-2009 kl. 18:46

Nu kender jeg ikke din mekanikers timeløn og prisen på delene, men jeg kan nok se en omkostning på kr. 5-8.000,- inden for det næste år, hvis den går igennem syn.
Formoder at bilen er betalt, så det modsvare ca. 1-2 mdr. afdrag på ny bil, men så er det jo kun de 2 mdr., resten af året har du ikke afdrag.
Selvfølgelig skal betragtningen, med afhængighed af køretøj også spille ind i vurderingen.
God fornøjelse med din beslutning.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

18-10-2009 kl. 14:28

Hej kenneth.

Det korte svar på dit spørgsmål er: når reperationsprisen overstiger salgsværdien, så er "nok nok" som du så rammende skriver.

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

23-10-2009 kl. 09:31

Er det ikke fordi du vil have nogen til at sige det ikke kan betale sig ;-)... for hvis du vil beholde den havde du jo nok fået lavet de ting der er når de kommer istedet for at vente til der er mange ting galt. Men ved det er svært står selv med en gl Berlingo fra 98 uden rust ganske vist men den runder snart 300000km.

Frank Sørensen

Frank Sørensen
bruger siden
01-10-2008

19-11-2009 kl. 23:26

Som Palle så rigtigt skriver, eller sådan som jeg forstår det. Når rep. udgifterne er ved at nå derop, hvor det er ved at ramme bytteprisen på en anden bedre/nyere bil -- Ja så er tiden nok ved at være moden til et bil skift.