Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
19-09-2009 kl. 14:01
Halløjsa.
Ta lige et kig på en citroen c1, en fin bil til prisen og sikkerhed og økonomi næsten i top. Toyota motor og gear kasse, mener også undervogn er toyota. Den køre rigtig godt og har ingen sygdomme. Så man kunne få brugte med et år på bagen til små 90.000. En ny kan du få tol godt 100.000 hvis i tager en der har kørt et par tusind ved en forhandler. Det ville jeg gøre. nypris er ca 110-112. Så held oglykke
Ta lige et kig på en citroen c1, en fin bil til prisen og sikkerhed og økonomi næsten i top. Toyota motor og gear kasse, mener også undervogn er toyota. Den køre rigtig godt og har ingen sygdomme. Så man kunne få brugte med et år på bagen til små 90.000. En ny kan du få tol godt 100.000 hvis i tager en der har kørt et par tusind ved en forhandler. Det ville jeg gøre. nypris er ca 110-112. Så held oglykke
Profil slettet
20-09-2009 kl. 16:18
Hej igen. Tjae panda køre da og godt, men men hvis det er sikkerhed har den 3stjerner i test, men er da en fin vogn til bykørsel. jeg syns hun skal kigge og prøve en fiat panda og en citroen c1, og så lade hjertet råde...c1 har 4stjerner i test, og er rigtig sjov at køre i , lidt som en go cart, så den er nem at styre udenom evt. forhindringer, har strammere undervogn end panda, og dermed mere sikker i undvige manøvrer. Men turde da godt køre alm bykørsel i en panda, er meget komfortabel. Held og lykke
En tilføjelse, hvis det er mest til bykørsel kan picanto godt komme på tale, da den jo fås med meget billig forsikring ved ny køb. Men har set en sådan bil klappet sammen som en pandekage på motorvejen hvor 2 omkom. Men kør forsigtig lige meget hvad
Sidst rettet: 20/9-09
En tilføjelse, hvis det er mest til bykørsel kan picanto godt komme på tale, da den jo fås med meget billig forsikring ved ny køb. Men har set en sådan bil klappet sammen som en pandekage på motorvejen hvor 2 omkom. Men kør forsigtig lige meget hvad
Sidst rettet: 20/9-09
Profil slettet
20-09-2009 kl. 20:01
Halløj igen. Prøv lige at se dette link, er utroligt billigt og med aircon
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Citro%c3%abn-C1-1,0i-5d.-Prestige_ID515508.htm
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Citro%c3%abn-C1-1,0i-5d.-Prestige_ID515508.htm