Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
18-09-2009 kl. 12:16
vi kan da gøre et forsøg i hvert fald.
Fiat Punto grande er måske ikke noget tosset valg. Dog er det nok ikke den allermest driftsikre bil, men bestemt i orden.
Suzuki swift ville jeg nok overveje ret meget. Du kan få den med en 1,3 liters motor med 92 hk. Og den kører langt på literen, kører generelt godt og inspirerende. Og så er den da rimeligt fræk. Der er også en fornuftig garanti på den.
Suzuki SX4 er også en mulighed, men ikke så frisk som Swift.
Mazda 2 bør bestemt også overvejes. Lækker lille bil i samme størrelse som Swift. Den har også fået god ord med på vejen.
Opel Corsa er også en mulighed, men så skal den nok være lettere brugt.
Opel Astra med et par år på bagen bør også kunne fåes inde for dit budget. Den er lidt konservativ, men dybt overset. Det er generelt bare en god bil, der er til at stole på. Og så er den lige en klasse større end Swift.
Men Swift og Mazda 2 er nok mine favoritter....
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
26-09-2009 kl. 19:57
Den er forøvrigt bland de allerbedste i klassen, kun overgået af ganske få herunder bl.a Panda, Toyota Aygo.
læs selv her:
http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp#atcm:8-250031
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
26-09-2009 kl. 20:06
Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004
09-10-2009 kl. 14:36
5 ncap stjerner
Fin plads
Lækkert design.
Gode resultater i ADAC.
Og så skal vi lige huske at den var med til at redde Fiat efter et par triste år med fejl behæftede modeller.
Fiat har strammet an og det er en fin bil. (Glemte jeg at sige at jeg selv har en :-))
Vh Thomas