Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
17-09-2009 kl. 23:44
Hej Henrik.
Du er jo en høj fyr, så måske en fiat grande punto var en mulighed.
Har her på bilbasen set en årgang 2006 med 53000km, en 3dørs koks metal til 69000. Den står under private, syns egentligt det umiddelbart virker billigt. Har før hørt om høje mennesker der nemt kan være i en sådan bil. held og lykke
mvh
Du er jo en høj fyr, så måske en fiat grande punto var en mulighed.
Har her på bilbasen set en årgang 2006 med 53000km, en 3dørs koks metal til 69000. Den står under private, syns egentligt det umiddelbart virker billigt. Har før hørt om høje mennesker der nemt kan være i en sådan bil. held og lykke
mvh
Profil slettet
18-09-2009 kl. 21:06
Har du overvejet noget med automatgear hvis du skal køre meget i byen... Det er altså rart når hele trafikken går i hårdknude...
Profil slettet
19-09-2009 kl. 01:27
Tjae ved jeg nu ikke om det helt passer. De nye modeller af punto der kom i 05 tror jeg ikke er ligeså "farlige" som de gamle. Men hvis noget skulle ske, er de helt sikkert meget billige at lave. Syns det er en fin bil til prisen, omend en lille motor med 65hk, men den køre nu ganske godt. Der kan altid tid komme små ting, men det gør der jo på næsten alle biler. Men det er jo dig der skal bekoste den. Men jeg selv ville ikke være bange. og som jeg kan se nedenfor her , er der andre end lige mig der heller ikke er det, og som også syns det er en fin bil til prisen.
fortsat held og lykke
Har lige kigget annoncen igen. Puha den er fin, undervognbehandlet plus sommer og vinter hjul, og den ser ud som ny.....hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at ringe til manden for at aftale besigtigelse og afprøvning af bilen. For DEN ER BILLIG
mvh
Sidst rettet: 19/9-09
fortsat held og lykke
Har lige kigget annoncen igen. Puha den er fin, undervognbehandlet plus sommer og vinter hjul, og den ser ud som ny.....hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at ringe til manden for at aftale besigtigelse og afprøvning af bilen. For DEN ER BILLIG
mvh
Sidst rettet: 19/9-09
Profil slettet
19-09-2009 kl. 14:11
Så du min kommentar højere oppe? Er lidt spændt på om du har fået kridtet skoene..
mvh
mvh