Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

08-09-2009 kl. 16:06

Hej Troels.

Det der er allermest "tøset" er, syntes jeg, at du skriver ind til et forum for at spørge om en bil er tøset :-)

Kan du lide bilen så køb den, og så F - - K, da hvad folk syntes.

God fornøjelse.

P.S. jeg syntes altså ikke at en Volvo V70 er "tøset" (Og hvad så hvis jeg gjorde?)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

08-09-2009 kl. 17:01

Det er vel flintrende ligegyldigt, hvad andre synes om en given bil - det vigtigste er vel, hvad du selv synes. Hvis du kan lide en Volvo V70, så køb da en... og nej, Volvo V70 er bestemt ikke en "tøsebil" - tværtimod.

Sidst rettet: 8/9-09 (af administrator)

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

08-09-2009 kl. 23:53

Volvo V70 Tøset? Nej næppe
Dine kollegaer er sgu da bare misundelige... hehe...

Hvis den er noget, så er det konservativ. Den har ikke det der wauveffekt. Men det er da en god bil med fornuftigt design og uden tvivl ganske fine køreegenskaber.
Sagt på en anden måde, jeg ville ikke have noget i mod at eje sådan en.

Jacob Kaaring

Jacob Kaaring
bruger siden
06-01-2004

09-09-2009 kl. 13:53

For mig er der intet tøset over en Volvo V70! Nu har jeg solgt Volvo i over 3 år og må sige at det er meget få kvinder der køber V70! Det er herrenes foretrukne!!! Derimod vækker C30eren noget i de fleste tøser... Køb den dog!!

PS: Sig lige til hvis jeg skal lave dig en god pris :-)

Profil slettet

Profil slettet

10-09-2009 kl. 20:05

Volvo lod nogle kvinder være toneangivende vedrørende design og indretning på den lille C30, da den i sin tid skulle på banen. Tror det er den sag du har misforstået. Kvinderne skulle sende et signal til sine medsøstre om at netop C30 var en bil for kvinder....og mænd.
Kører selv V70 og synes på ingen måde den er feminem...men bare en fed vogn.
Kim