Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-09-2009 kl. 11:25

Du må endelig ikke købe Octavia med den forældede og elendige 1.6 102 HK motor. Brug 10.000,- mere og få den fremragende 1.4 TSI motor. TSI kører hele 15/9 på literen ved blandet kørsel. Som Toyota Jørgen skriver er Avensis en udmærket bil men jeg ville købe en ny Octavia med 4 års garanti - husk at shoppe rundt for bedste pris !!!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-09-2009 kl. 09:06

Har netop haft min Avensis (Sedan SOL 1,8 - 2005) til 90000 service. Jeg har så at sige aldrig haft problemer med vognen - hvilket Toyota generelt er meget kendt for, men det skal dog siges at vi altid har overholdt serviceintervallerne. Alt i alt har det kostet rundt regnet 23.000 i serviceudgifter inkl. udskiftning af skiver/bremser for og bag. De små fejl - som dog kunne koste noget i budgettet - har Toyota udskiftet pr. kulance selvom vognen var over 4 år (forlygte).
Jeg har kun gode erfaringer med Toyota, både som mærke og som organisation. Yderliger giver Toyota 12 mdr. vejhjælp - uden tvivl fordi vi overholder service hos forhandleren.
Jeg kan derfor kun anbefale Toyota med ved, at Skoda også bliver rost som en udmærket bil.

Profil slettet

Profil slettet

11-09-2009 kl. 20:33

...har råd til Skoda, men drømmer om BMW 535.... Lad ham drømme...
1,6 motoren fejler intet. Det er en ældre konstruktion, ja, men afprøvet og godkendt af millioner af brugere verden over. Men hvem taler i øvrigt om den motor ? En 1,9 diesel er også en suveræn motor. Fås også i VW programmet bare end tand lækkere og mere smagfuldt.