Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
25-08-2009 kl. 22:34
Det kan undre at en revisor ikke har flere penge til rådighed til formålet men det er vel en privatsag. Det klogeste for dig vil nok være en ny lille økonomisk og driftsikker dyt til 100.000,- som kører langt på literen, med billig vægtafgift og billig forsikring og finansiering hos forhandleren.
Vælger du en brugt lirekasse til 30.000,- får du mange udgifter til reparationer - hvad hvis den svigter i forbindelse med et vigtigt kundebesøg?
Desuden skal du påregne en væsentlig dyrere forsikring.
Vælger du en brugt lirekasse til 30.000,- får du mange udgifter til reparationer - hvad hvis den svigter i forbindelse med et vigtigt kundebesøg?
Desuden skal du påregne en væsentlig dyrere forsikring.
H P
bruger siden
06-01-2004
25-08-2009 kl. 22:34
Hej Steffen.
Når du nu skriver "Ung Revisor" så vil jeg give dig et gratis råd.
(Det er OK hvis du tænker at jeg er en gammel idiot)
I jantelovens Danmark kan en flot bil være en hæmsko, jeg har en god ven som er sælger og han solgte sin Mondeo til 350.000 og købte en Mercedes til 300.000 med det resultat at flere af hans kunder sagde:
"når du har råd til at købe en Mercedes, så betaler vi for meget for dine varer"
Kig på en lidt mere "snusfornuftig" bil, den sender et bedre signal her efter finanskrisen.
Når du nu skriver "Ung Revisor" så vil jeg give dig et gratis råd.
(Det er OK hvis du tænker at jeg er en gammel idiot)
I jantelovens Danmark kan en flot bil være en hæmsko, jeg har en god ven som er sælger og han solgte sin Mondeo til 350.000 og købte en Mercedes til 300.000 med det resultat at flere af hans kunder sagde:
"når du har råd til at købe en Mercedes, så betaler vi for meget for dine varer"
Kig på en lidt mere "snusfornuftig" bil, den sender et bedre signal her efter finanskrisen.
sp Spanggaard
bruger siden
05-03-2007
26-08-2009 kl. 10:24
Hej Steffen
Jeg er enig med Lille Lasse i, at en bil i en højere prisklasse kan give dig færre månedlige udgifter. Du bør fokusere på dette i stedet for købsprisen.
Særligt hvis bilen kun skal transportere dig og dine papirer.
Regn med min. 2000 kr/md fx en Citroen C1
http://www.penge.dk/cm/1.1530?page=3
Jeg er enig med Lille Lasse i, at en bil i en højere prisklasse kan give dig færre månedlige udgifter. Du bør fokusere på dette i stedet for købsprisen.
Særligt hvis bilen kun skal transportere dig og dine papirer.
Regn med min. 2000 kr/md fx en Citroen C1
http://www.penge.dk/cm/1.1530?page=3