Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

10-08-2009 kl. 08:25

Hej Erik.

Jeg har haft en Panda 100HP i over 1 år, og jeg var superglad for den, efter en lille prøvetur hos forhandleren var jeg solgt, den er simpelthen rigtig sjov og underholdende at køre.
MEN :-)
Jeg er ligesom dig "lidt" over 30, og den der affjedring kom altså langsomt men sikkert til at gå mig på nerverne, på vores villavej er der 4-5 fartbump og hvis farten ikke er HELT nede, så røg jeg op i loftet på bilen, dernæst er lange ture på motorvej altså en prøvelse, bilen hopper og danser pga. den hårde affjedring.

Erik, jeg kan godt anbefale dig Pandaen, men kom ikke og sig at du ikke var advaret :-)

God tur !

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

14-08-2009 kl. 18:03

Jeg vil da umiddelbart mene, at hvis du gerne vil have lidt komfort til længere ture, så skal du vælge en anden bil end de nævnte - og gå op i en bil med lidt mere akselafstand. Hvad med en ford focus (den er jo lidt større men slet ikke nogen kæmpe bil) - der er mange på markedet og der findes en med 1,8 liter motor som er rimeligt frisk. Prisen er langt nede nu på sådanne biler - der er rigtigt meget andet at vælge i mellem - opel astra, o.s.v.. De nævnte biler er formentligt billigere end en fiesta st150 i forsikring og ikke ret meget dyrere i miljøafgift.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg