Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Allan Rasmussen
bruger siden
06-04-2005
03-08-2009 kl. 10:08
Hej med jer. Jeg ville vælge en bil som er sikker at kører når man har børn og hund. Det kræver en del plads, så jeg vil foreslå en C5 sta.car. med aut.gear. der er masser af plads og kan sagtens have det hele med. I kan få sådanne en til under 100T kr. Ud over sikkerheden er den meget praktisk med dobbelt oplukning af bagklap. Jeg taler om modeller fra 2002 og frem. Masser af udstyr og god komfort. håber i finder det i søger.
Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004
03-08-2009 kl. 14:53
Kære Lars
Spar os for dine fine ytringer om hvad folk kører i, eller hvornår de er oppe om natten. Det er ganske irrelevant.
Og til Jørgen: De tre biler som jacob nævner er bestemt fine. Hvis du vil have lidt mere plads skal du kigge på Ford Focus. Kåret som et af de bedste brugtkøb. Endvidere siges det at Ford at til at handle med, hvis man møder op i butikken.
Skoda Octavia er også en fin bil med at kæmpe bagagerum. Det bliver man glad for.
Alternativt kan du kigge på Ford Mondeo eller Opel Vectra som også har masser af plads, og er skarpe på prisen da der er masser til salg.
Vh Thomas
Spar os for dine fine ytringer om hvad folk kører i, eller hvornår de er oppe om natten. Det er ganske irrelevant.
Og til Jørgen: De tre biler som jacob nævner er bestemt fine. Hvis du vil have lidt mere plads skal du kigge på Ford Focus. Kåret som et af de bedste brugtkøb. Endvidere siges det at Ford at til at handle med, hvis man møder op i butikken.
Skoda Octavia er også en fin bil med at kæmpe bagagerum. Det bliver man glad for.
Alternativt kan du kigge på Ford Mondeo eller Opel Vectra som også har masser af plads, og er skarpe på prisen da der er masser til salg.
Vh Thomas