Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Jens Krarup Stovgaard Martinussen
bruger siden
10-11-2006
03-08-2009 kl. 19:06
Hej, med dit store kørselsbehov er det absolut værd at kigge på serviceintervallernes længde, samt priser på dette, da dette er en stærkt fordyrende faktor. Der bør ligeledes indgå en overvejelse om hvor længe du agter at beholde køretøjet, herunder om bilen har kæde eller remtrukket knastaksel, da udskiftning af denne også kan være ganske bekostelig. Disse relativt store og høje biler er i sagens natur mindre nøjsomme med dråberne ved motorvej, end lavere og mere aerodynamiske køretøjer, så spørgsmålet om hvorvidt du har behov for den ekstra højde, bør også overvejes.
Jeg mener ikke at sportsvan'en er forsynet med partikelfilter, et forhold der kan blive et problem i fremtiden, hvis du skal køre ind i større byområder. Der er allerede begrænsninger i forhold til dette i mange andre EU lande.
Jeg kører selv C4GP 2.0 HDi E6G, og holder ca. 16 kml. ved motorvejskørsel. Her er serviceintervallet 30000 km. Jeg mener at det er 20000 km. på 1.6HDi modellen.
Held og lykke med valget!
Sidst rettet: 3/8-09
Jeg mener ikke at sportsvan'en er forsynet med partikelfilter, et forhold der kan blive et problem i fremtiden, hvis du skal køre ind i større byområder. Der er allerede begrænsninger i forhold til dette i mange andre EU lande.
Jeg kører selv C4GP 2.0 HDi E6G, og holder ca. 16 kml. ved motorvejskørsel. Her er serviceintervallet 30000 km. Jeg mener at det er 20000 km. på 1.6HDi modellen.
Held og lykke med valget!
Sidst rettet: 3/8-09