Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

20-07-2009 kl. 00:15

Hvis du kan lide franske biler er der Peugeot 4007 (Mitsubishi Outlander) eller de nye 3008 og 5008

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-07-2009 kl. 19:57

Det var nemmere at tage dit indlæg seriøst hvis du oplyste hvor meget bilen må koste !

Se evt. på en Mitsubishi Grandis - flot og overset MPV.
De mest fejlfrie: Toyota Corolla Verso, Mazda 5 og Opel Zafira.
De mest fejlbehæftede: alle franske, italienske samt vw Touran.

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

20-07-2009 kl. 22:51

Vi har selv en Honda FR-V 1,8 Comfort med automatgear, sådan en fætter tør jeg godt anbefale. Jeg kender ikke nogle af de andre, bortset fra en prøvekørsel af Honda Stream. Vi har rundet 7000 km og er på alle måder tilfreds, både med bilen, køreegenskaberne, rændstoføkonomien osv. Der er egentlig konens bil, men jeg køre da ofte selv i den.

Med venlig hilsen Kim

Christian Mikkelsen

Christian Mikkelsen
bruger siden
10-01-2006

30-07-2009 kl. 20:52

Hej Jan

Køb en Mazda 5 diesel med 143 hk. Sådan en har vi. Vi har haft den fra ny, den er nu 3 år og har kørt 75000 km. Den kører rigtig godt og der har ikke været problemer med den. Vi har 2 børn på 2 og 4 år. Det fungerer den super til. 6 pers. kan den sagtens klare men ikke 7, da midter sidet er ret smalt.

Hvis den bliver ved med at være stabil, vil vi beholde den meget længe. Skydedørene er det bedste der længe er lavet, kanon praktisk. Det undre mig at andre MPV producenter ikke har kopieret dette koncept. Mvh. Christian, en glad Mazda 5 ejer.

PS.: Jeg har prøvet en Mazda 5 benzin, og der er en verden til forskel. Dieselen kører meget bedre. Du bør prøve den inden du bestemmer dig.

Sidst rettet: 30/7-09

Thomas Brandt Madsen

Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004

03-08-2009 kl. 22:48

Hej Jan

Mazda 5 med deres 2 liters diesel kører rigtigt godt. Når du har prøvet Mazdaen, skulle du prøve dieslen også. Den trækker fantastisk.

Eller kig på Honda F-RV. Der plads til 6, men på to rækker så man stadig har et stort bagagerum.
Den fås med en meget fin 2.2 diesel.
Vh Thomas

Sidst rettet: 3/8-09