Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
Profil slettet
15-07-2009 kl. 13:10
Ford fucus i en 08 model er også et rigtig godt valg/bud
Mvh
Mvh
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
15-07-2009 kl. 23:22
Af dem du nævner ville jeg nok helst vælge Mazda eller Seat, da de er de pæneste. Men det er jo en smagssag.
Toyota vil dog nok være den mest driftsikre.
Alternativt kunne den nye Chevrolet Cruze være noget. dog koster den 210.000, men det er så en npget større bil, med meget udstyr, som har fået ret god kritik.
Den nye Polo kommer også snart til landet. Den bør der også kigges på.
Opel Corsa som en anden også har nævnt, bør der kigges på.
Ford Fiesta og Mitsubishi Colt er bestemt også en mulighed.
Jeg var ude og prøve en Seat Ibiza 1,4 16v 85hk for et stykke tid siden. Det var en positiv overraskelse. Den kørte dejligt og friskt til af sådan en størrelse motor. Bilen virkede generelt gennemført, og bestemt en jeg ville være bekendt at anbefale til andre.
Mazda 2 fik jo god kritik i starten, det er vel ikke helt tilfældigt.
Men som en anden skrev, ud og prøv de forskellige biler. Der er masser af muligheder inden for hendes budget.
Toyota vil dog nok være den mest driftsikre.
Alternativt kunne den nye Chevrolet Cruze være noget. dog koster den 210.000, men det er så en npget større bil, med meget udstyr, som har fået ret god kritik.
Den nye Polo kommer også snart til landet. Den bør der også kigges på.
Opel Corsa som en anden også har nævnt, bør der kigges på.
Ford Fiesta og Mitsubishi Colt er bestemt også en mulighed.
Jeg var ude og prøve en Seat Ibiza 1,4 16v 85hk for et stykke tid siden. Det var en positiv overraskelse. Den kørte dejligt og friskt til af sådan en størrelse motor. Bilen virkede generelt gennemført, og bestemt en jeg ville være bekendt at anbefale til andre.
Mazda 2 fik jo god kritik i starten, det er vel ikke helt tilfældigt.
Men som en anden skrev, ud og prøv de forskellige biler. Der er masser af muligheder inden for hendes budget.