Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2009 kl. 19:23

Hej Siff.

Synes lige du skal kigge lidt på ford focus 1,6tdci 90hk, enten i 5dørs eller stationcar. En sikker og stærk bil og meget økonomisk, og helt sikker langt mere holdbar og billig idrift end så mange andre. Så her på bilbassen en stationcar fra 08, godt nok med 35000km på tæller og til 187.000. Men tror man vil kunne finde en 5dørs 1,6tdci til 180.000. Synes du skal prøve den og andre inden du bestemmer dig. Men man skylder altid sig selv at prøve tingene inden man køber, hvordan skulle man ellers vide hvad der køre godt mv.

Mvh

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2009 kl. 19:34

Hej igen.

Fandt lige en kosks metal ford fokus stationcar fra 8mdr 08 med 23000. på tæller til 189.000,- ved autohuset i Horsens, med alt i udstyr. i disse tider vil jeg råde mange til at overveje at købe en stationcar, er meget nemt at få solgt igen og taber ikke så meget i værdi. Du vil få en større bil fornemmelse i omtalte bil, og masser af køreglæde. Nypris lige nu ved en kampagne ford har er 240.000. Så bedøm selv om den ikke er 189000 værd. Og lur mig lige om du ikke vil kunne presse pris lidt på bilen, vil tro en 5-7000,- og så leveret på gaden. Hvilket så betyder at du har fået 3600,- mere ovnen i de 5-7000. Mvh

Sidst rettet: 12/7-09

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2009 kl. 19:52

Hej Siff.

Stationcar i ford fokus er nu ikke vildt stor, men kunne ikke lige finde en 5dørs til den pris du opgav, men er bestemt ikke umulig, for den må være lidt billigere. Men glad for at du muligvis vil prøve køre en.

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

12-07-2009 kl. 19:57

Siff.

Du vil sikkert uden problemer køre ca 19-20L ved normal kørsel. Ja har godt set nogle der skriver de ikke køre særligt langt, men der kan jo være fejl i turbo mv, eller man køre som som en sindsyg.

Tillæg, 5dørs 1,6tdci også ved autohuset westergård til 189.000

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

13-07-2009 kl. 18:11

Hej igen Siff

Jo måske er vi gode fortalere for fokus....Har selv lige købt en ny ford c.max. Den er bygget på bund af fokus mv og samme motor. Har aldrig selv haft ford før. Men nu da priserne er begyndt at rasle voldsomt ned, er det bedste bilkøb. Fik 50.000 i afslag på C-max. Så lige på tekts tv at ford og især fokus ligger nr 1, biler der har været til syn efter 4 år. Så kom du bare igang med at få kigget og prøvet en sådan. Køb så ny en bil til billigste pris.

Fandt en sølv metal fokus 5dørs fra 08 med 12000km, men med fuld klima og køl i handskerum, fartpilot, fælge mv. prisen 189000....den må kunne presses ned

Mvh

Sidst rettet: 13/7-09

Sidst rettet: 13/7-09

Profil slettet

Profil slettet

14-07-2009 kl. 01:34

Du kan trygt glæde dig. Men den jeg omtalte i sølvmetal og fuld klima er egentligt billig om du vil. Men lidt vil forhandleren sikkert gå ned. Ellers må vi jo se på det.

Go ferie

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

14-07-2009 kl. 16:42

Hej igen siff.

Hvis du er og når du er klar på handle, kan jeg evt. hjælpe til med at få bedste pris på bilen, hvis du ønsker det. Er gratis hjælp. Synes egentlig at for mange forbrugere bliver snydt hvis de ikke lige ved hvordan man griber det an. Så for dem penge betyder noget, kan jeg hjælpe i mange tilfælle. smid din mail add hvis du er int.