Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

10-07-2009 kl. 23:55

Der kan være mange ting der spiller ind der.

Det kan f.eks være at de dyre er importeret biler fra tyskland. De er som regel i bedre stand. Og er som regel også vedligeholdt bedre.
Som regel har de også mere udstyr.
Når du nu skriver Silkeborg, skulle det vel ikke være Sand Jensen automobiler?
Han er generelt dyr, men han har godt mange lækre biler holdende. Og det er måske nok det nemmeste sted at finde et meget fint eksemplar. Men om det kan betale sig at ofre 200 k mere, kan jeg dog godt være i tvivl om.
Men vi skal også huske på at alt udstyr til sådan en lækker A6 er bare dyrt, så det varierer da også meget.

Men bilen generelt er efter min mening bare megalækker. Stilfuld, elegant og praktisk også. Især som Avant. Og med en 3,0 tdi motor... uhhh det er altså en optimal sammensætning. Der er masser af power i sådan en 3,0 tdi...

Men det kunne måske være du skulle skæve lidt til at selv hente en hjem fra Tyskland. Det kunne jo være du kunne gøre en bedre handel.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-07-2009 kl. 03:20

Flot og velkørende , resten er bare noget skidt...

http://www.google.com/search?sourceid=gmail&rls=gm&q=audi%20a6%20%2Bproblem

Profil slettet

Profil slettet

11-07-2009 kl. 13:03

Jeg mener ikke, at biler importeret fra Tyskland er generelt bedre vedligeholdt. Det faktum, at en Audi er en dyr bil gør, at de ofte er rigtig godt vedligeholdt i DK. Men det er rigtigt, at en billig A6 kan være en lettere ramponeret leasingbil og derfor markant billigere - men de er ofte lige så gode mekanisk og serviceret efter forskrifterne. En importeret A6 er ofte med topudstyr, men lader du et firma importere den for dig - så skal de tjene det, som du vil spare ved at importere en bil. Så vil du importere for at spare penge - ja så skal du gøre det selv og være på stikkerne for ikke at ende med en dårlig handel.

Nu er udstyr ikke alt - jeg ville satse på at finde en troværdig bilhandel i DK. Lur mig om ikke, at du kan spare dig for bøvl med import og spare lige så meget ved, at købe den herhjemme - de er sultne de bilforhandlere!.

Sidst rettet: 11/7-09

Sidst rettet: 11/7-09