Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

28-06-2009 kl. 21:04

Med det oplyste km forbrug er diesel en oplagt mulighed. Kig på Fabia, Peugeot 207, Opel Corsa, Mazda 2, Toyota Yaris etc. Husk at køre en laaaang tur i de forskellige modeller. Forhandlerne har set bedre tider - derfor har i udmærkede muligheder for at gøre en god handel netop nu.
Sælg Golfen privat!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Bjerregaard

Lars Bjerregaard
bruger siden
05-02-2006

21-07-2009 kl. 15:01

Pålideligheden fejler ikke noget. Jeg har en Getz 1,5 CRDI fra 2005, som har kørt 120.000 og har lige været på ferie i den, hvor vi på 2 uger kørte over 6.000 km i den med både bjergkørsel, motorvej, skovvej (hjulspor) osv. Selvom der ikke er bagageplads til mere end en 2-3 personer på en 2 ugers rejse, er det en dejlig rejsebil. Men 22 km på literen, det er det ikke lykkedes mig at nå. 15-16 km/l på vinterdæk og 17-18 på sommerdæk, men jeg er heller ikke god til at holde fartgrænserne.
En af de fedeste ting ved at vælge Hyundai er at der ikke er noget præstigeræs og at den fint kan følge med golf'er. Jeg var overrasket over hvor godt den trak op ad 20% stigninger med 4 personer i bilen.

God jagt
Lars

Profil slettet

Profil slettet

22-07-2009 kl. 11:57

Er det en påstand du kan dokumentere ? det lyder af meget.

En Hyundai Getz 1,5 CRDI er et godt valg til jeres budget. Jeg ville undgå alle Peugeoter hvis jeg var jer.