Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Mahmoud

Thomas Mahmoud
bruger siden
14-04-2005

28-06-2009 kl. 08:42

Hej André

Mazdaer er bestemt ikke dårlige biler, jeg har selv en 323F V6 GT fra 1994, der kører fantastisk, og den fejler stort set aldrig noget.
Bare husk at holde rusten væk, hvis den begynder at vise sig så få det stoppet inden den spreder sig.

Uanset hvad så køb den bil der føles rigtig for dig, hvis du vil have en lav fræk bil bliver du aldrig tilfreds med f. eks. en Accent!
Alle biler kan være misligholdt, så kig meget efter hvordan den ser ud:
Hvis den er sænket og har store, men billige fælge/dæk (thansen) som er meget slidte så gå videre.
Hvis du kender en mekaniker (måske dine forældres), så tag bilen med ned til ham, og hør hvad han siger inden du beslutter dig.
Tag en skeptisk kammerat med når du kigger, jeg hjalp selv en kammerat med at finde en Golf sidste år, vi måtte ud og kigge på 7 forskellige før den rigtige var der (han ville købe den første).

Held og lykke med at finde DIN bil...

Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Mahmoud

Thomas Mahmoud
bruger siden
14-04-2005

28-06-2009 kl. 08:48

Hej Kim

Det kommer også an på kørslen
Jeg kan få min 323F 2,0 V6 over 12 km/L, men det er sjældent jeg gør det (tung højrefod).
I Topgear kørte de et par omgange i en Toyota Prius for fuld skrald, med en M3 lige efter den, som bare skulle hænge på.
M3'eren kørte længere på literen under de forhold, da den knap behøvede at arbejde for at følge med!

Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg