Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

27-06-2009 kl. 11:35

Kan man være mere usaglig?
Peugeot har igennem årene været Damnarks mest solgte bil masser af gange, Fiat, isaæ deres små biler er velkørende,økonomiske og prisrigtige.
Køb en Grande Punto 1,3 JTD :-) super økonomisk og velkørende.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

27-06-2009 kl. 11:59

jeg kan heller ikke helt genkende Michaels holdning til Fiat. Kører i en Grande Punto 1.3 jtd og den har nu kørt knap 50.000 problemfri km. Så ud fra mine egne erfaringer kan den varmt anbefales. Kører mellem 16,5-20 km/l ved ganske normal kørsel.

Har en god ven som kører den nye Opel Corsa 1.4. Det er også en rigtig skøn bil og han er rigtig godt tilfreds med bilen.

De andre biler du nævner kender jeg ikke så meget til ud over at 206 har været på markedet i nogle år efterhånden. Så der burde du kunne finde et godt og forholdsvis nyt eksemplar i god stand. Med de mange år på bagen burde alle børne sygdomme også være væk.

Klaus Kristensen

Klaus Kristensen
bruger siden
01-04-2008

28-06-2009 kl. 22:01

Hej Dan.

Hvordan kan det være du ikke vil "ned" i en Yaris, når du nu har kig på en Grande Punto, Pug 206 og en Corsa.
Jeg mener da ellers at Yaris fra 2006 og frem er større indvendig end de ovennævnte biler

Profil slettet

Profil slettet

28-06-2009 kl. 22:05

Skoda Fabia, Ford Fiesta, Mazda 2, Honda Jazz, Nissan Micra, Hyundai Getz, Suzuki Swift.

Ville selv vælge en Swift men smag kan ikke diskuteres.