Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-06-2009 kl. 00:23

Er meget enig i at en fiat grande punto diesel er et sikkert hit i det her tilfælde. Held og lykke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

18-06-2009 kl. 14:22

Du kunne også tjekke Hyundai i30.
Den er lidt større end de andre, og er også bedre motoriseret.
Den er selvfølgelig også en anelse dyrere, men jeg mener, at det var Penge & Privatøkonomi, der kårede den til billigste pendlerbil.

Og så er der jo lige garantien på 5 år uden km-begrænsning.
Med dit kørselsmønster vil du dermed stadig have garanti på bilen, når den runder 200.000 km. Det er sku da imponerende.

Profil slettet

Profil slettet

18-06-2009 kl. 21:30

hej..

VAG´s 3 cylinder diesel køre rigtig godt, ( støjer en lille smule ved lave omdrejninger ) men er jo også beregnet til lang ture..

En Fabia greenline er en meget behagelig bil at køre i, da du både kan justere rat og sæde op og ned, og frem og tilbage.. en mindre bil, men med masser af plads, både foran og bagved samt bagagerummet !

Min Fabia er opgivet til at køre 24,4 km/l, min køre omkring 18-20 km/l ved bytørsel. ved motorvej har min været oppe på 26 km/l, så den lever godt nok op til forskrifterne..

synes personligt at en fabia, har en flot kabine, med både aircon og kørecomputer

¨Normalt indtræk i bilen er helt sort, men jeg bestilte min med sort/lysgrå indtræk samt paneler og skjolde i kabine..

ville helt klart anbefale en fabia greenline..

Mvh Casper