Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Anders Højland
bruger siden
11-02-2006
16-06-2009 kl. 10:46
Du vil altid få mere for pengene i en opel.
Audi betaler du en vis portion for "mærket"
Audi betaler du en vis portion for "mærket"
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
18-06-2009 kl. 17:01
Af de 2 du nævner ville jeg nok vælge vectra. Den er 3 år nyere og har noget større motor. Og så er Vectra mere praktisk. Og der er mere plads i kabinen. Ulempen ved Vectra er at der er større afskrivning på Vectra.
Rent driftmæssigt så er jeg overbevist om at Vectra er mere driftsikker.
MHT Audi ville jeg aldrig nogensinde selv vælge en Audi med mindste motor. Jeg synes ikke rigtigt det passer sammen. Jeg plejer at kalde det en "fattigmandsaudi". Jeg synes at hvis der skal være de 4 velkendte ringe foran, så skal der altså også være en ordentlig motor i den. Og i en A4 bør der minimum ligge en 1,8 T.
Det må være bedre at erkende at man ikke har råd til en Audi, og så nøjes med en af de "lavere" rangerende mærker, som Opel, Ford, VW, Seat, Toyota eller lign. Hvor bare der ligger en ordentlig motor i.
Motoren betyder jo enormt meget for helhedsindtrykket af bilen.
En A4 med en ordentlig motor er bare topnice, Men hvis det er en 1,6 sløv der ligger derude, er det bare pinligt...
Rent driftmæssigt så er jeg overbevist om at Vectra er mere driftsikker.
MHT Audi ville jeg aldrig nogensinde selv vælge en Audi med mindste motor. Jeg synes ikke rigtigt det passer sammen. Jeg plejer at kalde det en "fattigmandsaudi". Jeg synes at hvis der skal være de 4 velkendte ringe foran, så skal der altså også være en ordentlig motor i den. Og i en A4 bør der minimum ligge en 1,8 T.
Det må være bedre at erkende at man ikke har råd til en Audi, og så nøjes med en af de "lavere" rangerende mærker, som Opel, Ford, VW, Seat, Toyota eller lign. Hvor bare der ligger en ordentlig motor i.
Motoren betyder jo enormt meget for helhedsindtrykket af bilen.
En A4 med en ordentlig motor er bare topnice, Men hvis det er en 1,6 sløv der ligger derude, er det bare pinligt...