Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

14-06-2009 kl. 03:33

Prøv lige at tjekke dette billån ud, er under linket finansiering og her bank med hjerte eller sweedbank , samarbejder med coop danmark om billige billån. man skal godt nok lige være medlem af brugsen 75kr. Men til gengæld kan i nøjes med 10pct i udbetaling, og rest over 7år. Så måske kunne i få lidt bedre råd til en i20 med aircon. Er evt. gerne behjælpelig med at få en rabat på bil til jer hvis dette ønkes. Måske kunne i skrive her om hvilken fiansiering i har valgt, og om i har fået lidt rabat på bil. Ovennævnte billån er med årlige omkostninger i %7,0. Skal for god ordens skyld nævne at jeg har benyttet nig af samme gode tilbud.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-06-2009 kl. 00:14

Med de km i beskriver i skal køre, ville det måske være værd at overveje en diesel bil. Forskellen er lige pt næsten 2kr på benzin til diesel. Så en fiat grande punto diesel med aircon fra 2008 til 132000 her på bilbasen, og det var ved en fiat forhandler, og skulle så være muligt at få billig forsikring. I vil helt sikkert kunne køre 20kml hvis ikke mere. Bilen har kørt 28000km, men godt for kommende ejer, så er motoren kørt til. Er en af de bedste små diesel motorer der er på marked. Tjek den ud, mener det var hos fiat i Haarup ved Silkeborg

Steffen Jensen

Steffen Jensen
bruger siden
22-04-2009

20-06-2009 kl. 13:17

Tino...
En gammel punto?? 2½ år vil jeg nu ikke sige er gammel.
Men du har helt ret, min punto er MEGET speciel. Den har alt udstyr som kan fås, special orange farve med kabine i samme farve, special fælge m.m. jeg kunne blive ved....
Desuden her jeg ikke købt noget for dyrt, vil man have en speciel bil som ingen andre har, ja så koster det.
Men hvis man er til en skarbet bil uden udstyr, og en bil som falder væk i mægden er det selvfølgelig ikke sån en bil man skal have.

Profil slettet

Profil slettet

20-06-2009 kl. 17:19

Ak ja....jo den er gammel i forhold til det faktum at den har kørt nogle og 80tusinde, og unden nogen form for garanti!! Det faktum at de kan købe en ny Hyundai i 20 til 129.000 plus 5 års garanti, plus alt andet lige noget nemmere at 5 døre istedet for kun 3 som din punto har. Har iøvrigt set den her på basen. Og hvis du virkelig vil ja så har jeg en pris på din bil fra ny med omtalte udstyr.....Kan handles idag til 190.000 mod din opgives 240.000. Må siges at være noget af et spring. Men tror nu godt du ved hvad jeg mente med det jeg skrev...Mvh