Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Nicolai Knudsen

Nicolai Knudsen
bruger siden
22-04-2009

06-06-2009 kl. 21:49

hej jannik, du skal tilmelde dig kurset "respekt for fart" det kan du virkelig spare rigtig mange penge ved det. det er alka forsikring der har det tilbud til uge mellem 18 til 25år tror jeg det var.. jeg har selv taget det og det koster et sted mellem 1500 og 3500 kr alt afhænging af hvad kommune du bor i.
her er et link du kan se det http://www.respektforfart.dk/
hvis du går ind på alkas side og beregner en pris på samme bil med og uden det kursus vil de penge som det koster tjene sig selv ind på ingen tid..
og ja en bravo er en fin begynder bil jeg har selv haft en i 3 år som lige er blevet solgt..

håber du kan bruge det :)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Christian Austin

Christian Austin
bruger siden
14-03-2004

07-06-2009 kl. 11:54

Hvilken forsikring der er billigst for ovenstående er ikke nødvendigvis den billigste for dig. Respekt for fart kan betale sig, HVIS man SKAL have ALKA. Der findes mange billigere alternativer end dem, jeg har selv GF, som var det billigste tilbud jeg fik. Den eneste måde du finder den billigste for dig, er ved at ringe rundt til alle selskaberne og få et tilbud. Hvis dine forældre har alle deres forsikringer samlet i et selskab, kan du også undersøge om der her er noget rabat at hente for dig, det er der ofte hvis du bor hjemme.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg