Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

30-05-2009 kl. 22:40

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se argumenterne for en iQ, den er kun et par tusinde billigere end Yaris og der er hverken plads til passagerer eller baggage.

For et år siden kikkide jeg selv efter noget lignende som bil nr. 2 og dengang kunne det ihvertfald ikke betale sig at købe en lettere brugt. Det kan dog godt være situationen er anderledes i dag.

Hvis du vælger Fiat'en ville jeg regne meget grundigt på om det overhovedet kan svare sig at købe diesel, merprisen er temmelig voldsom. Evt. kunne Grande Punto være interessant, den er faktisk noget billigere.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

31-05-2009 kl. 09:37

Nu hvor vi taler små upraktiske dieselbiler med stor stil, hvad så med Volvo C30?

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Volvo-C30-1,6-D-Kinetic-3d_ID534800148.htm

Dem ser man da ikke så mange af på gaden.

Profil slettet

Profil slettet

31-05-2009 kl. 11:11

Der jo også Ford Fiesta. Som Fiat 500 er det en ny konstruktion, og Econetic-udgaven synes præcis at passe til det pris-leje du har opstillet.

God fornøjelse med valget.

http://www.ford.dk/ie/Fiesta/fie_b299_models_nav/fie_b299_models_6/-/-/-/-

Niels Christian Blegebrønd

Niels Christian Blegebrønd
bruger siden
08-04-2006

05-06-2009 kl. 04:44

Hej Frederik.
Det er rigtig gode biler ud kigger iblandt. En kollega har en mazda 2 og er særdeles tilfreds. Mazda har lettet deres nye biler med mange kilo og er derfor meget økonomiske - det gælder i høj grad også benzinmotorene!! Ellers ville jeg ændre focus og se på samlede driftsudgifter. Flere mærker leveres med en særdeles billig kaskoforsikring. Mitsubishi leverer også billig forsikring til brugte - det har jeg ikke set med de andre, men jeg har heller ikke undersøgt det til bund. Nogle mærker leverer også en meget billig serviceaftale og endelig kig efter garanti. Hundai giver laaang garanti på visse modeller.
God jagt./Niels