Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Henrik Boldt

Henrik Boldt
bruger siden
15-01-2006

17-05-2009 kl. 21:46

Hej

Renault = Fransk Bil.

Det er nok i min Verden.. :-)

Forrige modeller fra Renault (megane og især laguna) har haft en monster afskrivning.

Mit råd er; don't do it....

Henrik

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-05-2009 kl. 23:28

Hvis du bekymrer dig om afskrivninger, så skal du købe en skoda octavia diesel.. helst stationcar.. helst sølvgrå..

..men det har du sikkert ikke lyst til, så hvis den er fed, så køb den - og hvis de store afskrivninger (for de bliver nok over gennemsnittet, da coupé er en nichebiltype og renault - i dk - er et nichemærke), så slå koldt vand i blodet og køb en let brugt om et år eller to :-)

Vh Anders (som vil glæde sig til at møde dig i trafikken hvis du køber, for den ser sgu godt ud)

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2009 kl. 19:13

Ud fra dine emner lader det ikke til du er belemret med barnevogn og 3 barnesæder endnu :-)
Derfor vil jeg helt klart anbefale VW Scirocco - klasser over dine forslag - prøv selv og fornem Das Auto.....

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2009 kl. 20:40

Jeg synes stadig Renault har en del at bevise. At de er meget solgt ude i Europa skyldes alene den lave udsalgspris og ikke holdbarhed og kvalitet. I Tyskland, hvor jeg mener Renault er den mest solgte ikke tyske bil, regnes den for udtjent efter ca. 5 år !!!

Profil slettet

Profil slettet

19-05-2009 kl. 20:47

??????????????? - Øhhhh - not......

Jacob Degn

Jacob Degn
bruger siden
27-03-2006

22-05-2009 kl. 09:33

Hej

Kan godt forstå dine kandidater!

Men overvej om du har behov for diesel, og om en 180hk turbo motor ikke ville være sagen. Der er ikke andre biler under 300 som har matchende ydelse i min verden. Og så kan undervognen også håndtere kræfterne.

Held og lykke med valget!