Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
13-05-2009 kl. 20:41
Ja jeg har det på samme måde som dig, har bare ikke turde sige det til nogen :o)
Der er virkelig sket noget siden Daewoo tiden, og den skal nok sælge.
Det er jo næsten en opel.
Er dog ikke så meget til sedan, mere af hensyn til praktisk anvendelse af bagagerum.
Så vil jeg hellere have mig den nye astra som snart kommer :o)
Men godt gået af Chevrolet...
Profil slettet
13-05-2009 kl. 22:20
Skal helt sikkert ud og have en tur i Cruze når den kommer hos forhandlerne. Mon ikke at den kommer i andre udgaver, ligesom Nubira blev lavet i stationcar... føøøj :)
Minder mig lige om at jeg engang prøvede en daewoo - den der var lavet over kadett`en - hold da op en oplevelse. Nok den ringeste bil jeg har kørt i. Men pyt, de er jo alligevel rustet væk i dag, så dem behøver man ikke kigge på mere :o)
Sidst rettet: 13/5-09
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
14-05-2009 kl. 09:30
Tror dog ikke, at den bliver en stor-sællert i Danmark, før den kommer som hatchback og/eller st.car.
H P
bruger siden
06-01-2004
22-05-2009 kl. 10:33
Godt at høre lidt humor herinde :-)
Jeg er iøvrigt heeelt enig med dig, de har sgu lavet er fed bil.
Tiderne skifter, for 30 år siden var alle enige om at Japanske var det værste l - - t, som ikke kunne holde.
for 10 år siden var er ikke mange der ville ses i en Kia og nu "sprøjeter" de ud af døren hos forhandlerne.
Hvem ved om 10 år snakker alle herinde måske om at Korea er det eneste land der bygger gode biler?
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
21-06-2009 kl. 22:01
Ja alle de der discount-mærker, de vil frem i verden. De bliver bedre og bedre og pænere og pænere. Og så er der jo lige det med prisen... en temmelig vigtig del her i DK.
Men den nye Cruze er da fed at se på, det må man da give dem. Synes bare der mangler nogle flere motorvarianter. i Benzin er der vist kun en 1,6 og 1,8. Måske lige i underkanten.
Men den er lækker, ingen tvivl om det.
Profil slettet
22-06-2009 kl. 20:27
Diesel-udgaverne har ikke så meget moment set i lyset af antal hk - 150 hk udgaven har vist kun 305 nm - det er ikke meget i forhold til de europæiske konkurrenter. Så kan man sige det er nok - ja men på præstationerne imponerer diesel-udgaverne ikke.
Chevrolet-skiltet foran er pisse-grimt. det passer slet ikke til en moderne bil.
Profil slettet
23-06-2009 kl. 12:43
Se bare på deres Epica som alle også synes var en rigtig lækker bil, men prøv lige at se hvor meget de er faldet i pris, for der er ikke mange der har tiltro til det mærke og slet ikke som brugt.
Patrick Donovan
bruger siden
08-06-2007
30-06-2009 kl. 15:25
Jeg overvejer den MEGET kraftigt - i dieseludgaven, og jeg har ellers altid svoret til Volvo.. men i disse finanskrisetider, så er det tid til reflektion..
Den er bygget på GM's nye Delta platform, og deler i stor udstrækning teknik, knapper, rat, indtræk mv, med Opel Insignia.
Har allerede prøvet den, og den kan varmt anbefales, samlekvaliteten er i top, læderet er i god kvalitet osv...
Så prøv den af hos forhandleren, tror du vil blive overrasket!
Profil slettet
30-06-2009 kl. 16:28
Jeg lider også - men det bliver alligevel nok en Insignia Tourer til efteråret hvis denne da ikke forinden kommer som stc. ???
Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004
31-07-2009 kl. 14:39
Til gengæld for man mere for pengene hos Chevrolet, end mange andre steder og hvis alternativet er skulle være en 4-5 år gammel folkevogn, eller det det ligner så ved jeg godt hvad jeg tager. Og Deltaplatformen bliver genbrugt i både Opel og den nye Saab 9-3. Og det er med et helt andet prisskilt. Jeg håber de laver en Cruze i stationcar og slipper den løs med den kommende 1,4 turbo. Det kan ikke gå galt.
Kasper Olsen
bruger siden
21-09-2005
30-09-2009 kl. 09:56
Henrik - Tillykke med din nye bil.
Er der nogle af jer der ved hvordan Cruze har klaret sig hos NCAP, eller tilsvarende organisationer ?
Det står ikke meget om det på deres hjemmeside. Producenterne plejer da nok at reklamere for 5 stjerner når de er opnået.