Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
11-05-2009 kl. 20:36
Med et budget på 100.000 kr kan jeg kun anbefale en Ny Toyota Aygo, det er den mest solgte bil i 2008 og jeg synes at det er den bedste af de 3 tvillinger ( C1 og Pug. 107 )
John Egede Jeppesen
bruger siden
04-02-2007
11-05-2009 kl. 21:18
Jeg ville ligesom Fabia-ejeren vælge en bedre brugt diesel bil med større motor end de du selv angiver - og dette netop fordi du skal køre på motorvej.
En større dieselmotor holder også flere kilometer i sidste ende - de små 1,0 motorer (om muligt endda 3-cylindrede) risikerer du at slide op inden du har afdraget lånet på bilen.
Kig ikke så meget på om bilen kører 18 eller 22 km/l - det betyder ikke alverden sammenlignet med komforten, overhalingsevnerne og holdbarheden på en større dieselmotor (om end den er let brugt).
En større dieselmotor holder også flere kilometer i sidste ende - de små 1,0 motorer (om muligt endda 3-cylindrede) risikerer du at slide op inden du har afdraget lånet på bilen.
Kig ikke så meget på om bilen kører 18 eller 22 km/l - det betyder ikke alverden sammenlignet med komforten, overhalingsevnerne og holdbarheden på en større dieselmotor (om end den er let brugt).