Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
03-05-2009 kl. 10:48
Jeg har selv haft en momsfri Touran og var inde i de samme overvejelser. Der findes et firma i Jylland, der lever af at ombygge varevogne. De tilbyder montering af et midtersæde til touran'en (hoftesele). Der er bedst plads i de modeller med automatgear.
Jeg kan selvfølgelig ikke lige komme på navnet, men Google er også i dette tilfælde din ven. Søg og du skal finde.
Frank Lind Hjermitslev
bruger siden
03-05-2006
03-05-2009 kl. 11:30
Du kan evt. lige melde tilbage hvad det koster.
Hilsen Frank
Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004
03-05-2009 kl. 19:50
Hoftesele og en placering 12 cm. fra gearstangen lyder umiddelbart ikke som den mest sikre løsning på transportproblemet. Hvis dit behov er stort varerum OG transport af 2 børn, så køb en bil der opfylder de kriterier, og glem alt om en Vonge-model! Jeg undres til stadighed over at det dels er lovligt, dels er muligt at finde kunder til sådan en bæ-løsning.....
Profil slettet
07-05-2009 kl. 00:03
Jeg er også ret sikker på, at bestoler man en bil, skal dette godkendes via synshal, og det burde denne løsning bestemt ikke kunne blive. Jeg mener iøvrigt også at der burde være grænser for, hvad man udsætter poderne for, der er jo ingen plads på dette "sæde"!!! Beklager men jeg må man ryste på hovedet over, at man kan finde på at overveje sådan en løsning!!
Hvorfor labber folk VW i sig som var da mana fra vor herre, som om det er svaret på alle sorger og bilønsker at komme til at køre en VW, bare fordi, man kan lave en kabine som føles bedre end konkurrenternes, men som man også betaler boksen for, teknisk er VW på igen måder overlegne! hvorfor ikke tænke rationelt og vælge en Honda F-RV eller en Multipla som ville være en optimal løsning på dit problem? Men der er vel ikke nok "prestige" i dem?
Sidst rettet: 7/5-09