Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

06-04-2009 kl. 13:20

I dit sted ville jeg overveje en Fiat Grande Punto diesel.
Den er ret velkørende, og den holder en god økonomi.
Samtidig ser den godt ud, hvilket fuldender pakken.

Her er et eksempel:
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Fiat-Grande-Punto-1,3-JTD-75-Dynamic-5d_ID673901039.htm

Du kan selvfølgelig også købe en tilsvarende benzinmodel, og derved spare en del på indkøbsprisen, da du burde kunne finde den til ca. 90.000 kr, men den lille diesel er altså bare meget mere behagelig på motorvejen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Nielsen

Thomas Nielsen
bruger siden
22-01-2006

06-04-2009 kl. 14:55

Jeg vil ikke vælge Aygo til den kørsel. Det er en 3 cylindret, der som du skriver vil blive belastet hele tiden. Så de alternativer du nævner kunne være oplagte. Gå efter så ny som muligt. Nissan kører f.eks. kampagne i øjeblikket, men havner lidt over budgettet. Det samme med f.eks. den nye Ford Fiesta, der bliver rost og solgt meget pt. God fornøjelse med din investering. Hilsen Thomas

Profil slettet

Profil slettet

09-04-2009 kl. 11:20

En ny Aygo er vel at foretrække og det kan vel være ligemeget for meget en motor skal arbejde, der er 3 års garanti på hele bilen hvis den skulle gå i stykker.

Vi køre ca. 15.000 km årligt og det er rigtigt nok at den støjer mere end andre biler i denne klasse, men læs de artikler der er om Aygoen og du vil hurtigt se at den er den mest eftertragtet bil i sin klasse og den mest solgte bil i 2008. ( hvorfor mon det ? )

Jeg ville hellere købe en ny Aygo end en lettere brugt anden bil med kun 6 mdr. garanti.

Morten Ryberg

Morten Ryberg
bruger siden
06-01-2004

13-04-2009 kl. 19:04

Overvej en ny Renault Clio III, benzin eller diesel. Der er kampagne på dem hos Renault lige nu til ca. 120.000 kr.
En klasse større end Aygo.