Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

05-04-2009 kl. 13:29

Ford Galaxy
Ford S-Max
Mazda 5
Opel Zafira

Det var da et par bud på nogle biler med 7 sæder.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Nielsen

Thomas Nielsen
bruger siden
22-01-2006

06-04-2009 kl. 14:25

Partner er nok ligeså god/dårlig som de øvrige Peugeot. Det må dog siges at være en gennemprøvet bil. Sikkerhedsmæssigt sidder de bagerste med siden til kørselsretningen, så nogen af de andre nævnte er mere sikre, men også dyrere bud. Har selv en Mazda 5 med 7 sæder, men i praksis kan der kun sidde 6 og ingen bagagerum tilbage, når de er i brug. Vi nyder dog, at de bagerste sæder altid er med, hvis en af børnens venner lige skal med....God fornøjelse med din kommende bil...Hilsen Thomas

Profil slettet

Profil slettet

09-04-2009 kl. 20:38

Hej Elo,

Det kommer anpå hvor meget du vil give men den nye qashqai +2 er en fremragende bil og køre sindsygt godt især diesel 2,0 og den er støjsvag og komfort er i top kan ikke nævne noget dårligt om denne bil bare fantastisk.

Niels Richard Brunhøj

Niels Richard Brunhøj
bruger siden
01-07-2007

09-04-2009 kl. 21:04

Hej Elo. Du kunne også overveje en Corolla Verso. Det er en meget populær bil i dette sekment. Og Toyotas ry for driftssikkerhed og økonomi gør at jeg bestemt ville overveje denne bil. Havde selv en til låns sidste år indtil vi kunne få leveret en ny Avensis. Corollaen har masser af plads og kører rigtig godt og økonomisk med de dyre dråber. Vi havde en 1,8 bensin, og den kørte 17,9 km/l over knap 20.000 km. Det finder jeg fint til så stor og tung en bil, og nye i dag kører endnu mere økonomisk.

Profil slettet

Profil slettet

28-04-2009 kl. 20:32

Citroen Berlingo eller peugeot Partner, nogle er med 7 sæder og kan findes op til årgang 2005

Profil slettet

Profil slettet

28-04-2009 kl. 20:37

Jeg er den lykkelig ejer af en Peugeot Partner, der kan være 7 personer,(det skal siges at det kun er i nogle modeller) og der kan stå en barnevogn uden at den skal pakkes sammen, det er en billig bil til 7 personer.