Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
23-03-2009 kl. 20:44
jeg har haft en som kørt, 470 .000 den kører stadig nu, svagheden er gearkassen, og det er PGA folk ikke skifter olie i gearkassen, min har overholdet alle sin olie skift ( gear og motor ) den gik aldrig i stykker.
Jens Erik Andersen andersen
bruger siden
22-12-2003
24-03-2009 kl. 09:46
Gearkassen skal bare behandles ordentlig som resten af bilen. Har selv haft en model 7/02. Kørte 96.000 km uden et eneste problem og reparationer. Perfekt på motorvejen og har ingen brug for chip. Med chip er den hurtigere i mellemaccelerationen end en BMW 528, så det siger vel sig selv. Kørekomforten er som i en Citroën, du bliver aldrig træt. Køb en efter 2002 og se efter om turboen "sveder". De negative kommentarer skyldes at førerne tror det er en Mercedes, og at de frekventerer uprofessionelle værksteder, der ikke kender Lupoens særdeles tekniske sammenkoblinger. Jeg har prøvet at køre 45 km/l men regn med realistisk 25 km/l på motorvejen.
Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004
24-03-2009 kl. 21:52
Jeg har haft en A2 3L, der er magen til i teknikken og min far har en Lupo, og vi har kørt langt over 100.000 i dem.
Det er en rigtig fin bil, men du er nødt til at bruge enten 3L værkstedet i Herlev eller Mercari Biller ved Randers, hvis du skal have ordentlig service.
Det kan godt betale sig at finde en tysker med aircon, servo, sædevarme osv. i.
De bliver meget hurtigt slidt i bremser og forhjulslejer, hvis du kører meget bykørsel.
Sidst rettet: 24/3-09
Det er en rigtig fin bil, men du er nødt til at bruge enten 3L værkstedet i Herlev eller Mercari Biller ved Randers, hvis du skal have ordentlig service.
Det kan godt betale sig at finde en tysker med aircon, servo, sædevarme osv. i.
De bliver meget hurtigt slidt i bremser og forhjulslejer, hvis du kører meget bykørsel.
Sidst rettet: 24/3-09