Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

René Madsen

René Madsen
bruger siden
17-02-2004

21-03-2009 kl. 14:29

Hej Anders ! a de 2biler du nævner der vil jeg helt klart vælge en Peugeot 406.(god og stabil bil uden de store problemer) Vectraen har store problemer med rust hvilket er et problem syntes jeg(jeg har været Opel mekaniker i 15år og selvstændigt værksted i 4år.) Et alternativ hvis du ville ofre lidt flere penge ville helt klart være en Opel Vectra C-model som er en yderst fejlfri bil og kører helt fantastisk. mvh René

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Richard Brunhøj

Niels Richard Brunhøj
bruger siden
01-07-2007

21-03-2009 kl. 19:45

Hej Anders
Du får mange gode rod, og som du nok selv er kommet frem til så er der mange der vælger ud fra hvad de selv synes uden bred erfaring omkring de enkelte biler. Gå ud og kig på biler i den størrelse og prisklasse i har tænkt jer. Vælg 3-4 modeller ud som i synes bedst om. Gå herefter ind på FDM for at se Autoindex på bilerne. Så får i et godt værktøj til at vælge en bil i bliver glad for, og godt korende i. Jeg har selv kørt 47.000 i Avensis 1.8 2004-2008 for 2,66 kr. km. incl. godt 12.000 kr. i kapitalomk. En post de færreste indregner i en bilbudget. Husk. biler er den dårligste inverstering rent økonomisk. Held og lykke

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg