Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Ferdinand .

Ferdinand .
bruger siden
15-01-2006

02-03-2009 kl. 21:29

Uden tvivl Peugeot 206 1.4 Hdi.... du kan få en ny for de penge - måske ikke den nyeste konstruktion, men det virker!

En Aygo er for lille til den slags kørsel og Ford... ja det har jeg bare alt for mange dårlige oplevelser med..... Peugeot laver virkelig gode dieselmotorer og deres brændstoføkonomi er absolut ok!

Evt. kig på en Renault Clio eller en VW Polo
Men gør dig selv en tjeneste og find en med A/C!!! Det bliver du selv glad for, og den oer også nemmere at sælge igen - hold dig fra "modefarver" - vælg noget neutralt - sølv, koksgrå eksempelvis....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-03-2009 kl. 17:02

Har du prøvet at køre i en Aygo?
Det gør jeg, og næsten udelukkende på motorvej/landevej. Hvis du kan nøjes med at køre 100-110 på motorvej kan du godt få den til at gå op imod de 20 km/l. Skal du køre 130 må du forvente et større forbrug. Går ud fra at det er benzin-udgaven du går efter. Jeg synes nu ikke at den er for lille eller med for dårlige egenskaber, men vurder selv efter en prøvekørsel.

Angående den er langsom til overhaling... ja, det er måske rigtigt, men du kommer alligevel frem ( og til en billigere penge! ).

Se ellers citybugowners.dk

Profil slettet

Profil slettet

04-03-2009 kl. 19:33

Helt enig med Alexander
Peugeot 206 1.4 hdi - Det er et super valg. Den kører over 20 km/l også ved motorvejskørsel, 30.000 km. mellem service. Tandrem for hver 240.000 eller 5 år. 2 års garanti OG 200.000 km. garanti på motoren, uanset alder, når den passes af et Peugeot værksted.
Og så kommer den i en faceliftet udgave i løbet af kørt tid ;-) Super bil.

Henrik V.

Henrik V.
bruger siden
14-04-2005

06-03-2009 kl. 00:48

En ny bil - uden ESP/ESC er utidssvarende og gammeldags!! Men ellers en en C3 da ret velkørende, hvis ikke du køber en mandagsmodel. Kobling og rust og Aircon kan blive et problem alt for tidligt jf. min bror.

Profil slettet

Profil slettet

06-03-2009 kl. 20:19

..og mænd uden hjerne kører bil med stjerne, ikke sandt? ;-) Det er så dejligt med fuldstændig ubegrundet fordomme..